Mangalia – Tribuna partidelor politice

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Tot mai singur Tusac şi-a “ras” consilierii de pe site-ul partidului!?

Filed under: PSD Mangalia — lucian visa @ 9:01 am

După ce pesedişti din Mangalia ne-au dat asigurări că preşedintele organizaţiei, Claudiu Tusac, nu se mai consultă cu nimeni din partid, poate doar cu cei de la Constanţa, vineri un comentariu postat pe blogul consilierului PNL Lucian Vişa ne-a atras atenţia. Comentariul face referire la site-ul PSD Mangalia, care ar fi suportat modificări de ultimă oră: numele celor care fac parte din echipa PSD Mangalia au dispărut, la fel şi fotografiile acestora. A rămas pe site doar chipul lui Claudiu Tusac şi comunicate vechi, de pe vremea când Radu Mazăre candida la şefia PSD Constanţa, ori de când organiza Claudiu Tusac mese pentru pensionari. Gurile rele au comentat că aceasta este dovada rupturii dintre Tusac şi foştii săi apropiaţi, consilieri în cadrul Consiliului Local Municipal Mangalia.

Alexandra ANTON, Replica 28.01.2012

87 comentarii »

  1. Ce n-a înţeles Tusac şi nu numai el, este că puterea e trecătoare. Dacă vrei ca lumea să te respecte şi după, trebuie să fi OM. Dacă ai fost porc, la fel vei fi tratat.

    Comentariu prin lucian visa — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:03 am

  2. porcul se naste, se ingrasa si pe urma e taiat. (de obicei de Craciun, dar cum atunci n-a fost iarna adevarata…)
    asta trebuia sa intelegem?

    Comentariu prin si maine e o zi — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:13 am

  3. halal limbaj de politician , nene Visa….

    Comentariu prin razy — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:18 am

  4. lasand gluma la o parte, adevaratii lui apropiati nu erau pe site-ul PSD Mangalia ci se regasesc in organigrama primariei/ADPP/Serv.Social si in firmele cu care a tot facut lucrari. Acele firme nu se regasesc neaparat si in lista cu sume de incasat!

    Comentariu prin si maine e o zi — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:19 am

  5. Pt.3
    Dacă faci referire la termenul porc, află că nu m-am referit la cineva anume, m-am referit în general. Deaceea am şi folosit condiţia dacă. Până la urmă porcul e un animal OK pe care omenirea se bazează.

    Comentariu prin lucian visa — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:25 am

  6. 2suck nu are probleme cu incalzirea , el se racoreste acum la umbra palmierilor cumparati de ciobanel si depozitati la gosu, iar cine are probleme cu caldura sunteti invitati la umbra de palmier . Se stie ca sub palmier sunt -15 grade si vara si iarna si din scoarta de palmier se face CLU pentru centrale, asa ca sa nu considerati investitia in palmieri o afacere paguboasa pentru Mangalia. Din partea lu 2suck … Sa va pup cu palmieru !…

    Comentariu prin 2suck gibon de palmier — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:39 am

  7. Pai ce vi se pare anormal domnilor PSD-isti? Pe site-ul primarie sunt doar poze cu Tusel, pe holuri la fel si voi aveti pretentii sa fiti pe site-ul PSD SRL? Omul asta nu a stiut niciodata ce indeamna o echipa si nici ce inseamna respectul fata de colegi. Cu totii ati fost tratati cel mult ca niste angajati, iar unii au fost considerati sclavi.

    Comentariu prin eu — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 9:49 am

  8. Păreau mulţumiţi.

    Comentariu prin lucian visa — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 10:21 am

  9. niciunu slabutz,fete si baieti.

    Comentariu prin multi dar... — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 10:41 am

  10. ce va mai roade invidia. va cam tataie fundul ca o sa iasa din nou primar pentru ca lumea l-a votat si o sa-l voteze din nou indiferent ce latrati voi pe aici. daca nu va aducea el palmieri si nu facea lucrarile care le-a facut, orasul ar fi aratat ca Pecineaga. dar pe voi va oftica de fapt ca nu mai puteti fura voi ca in codru.

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 1:06 pm

  11. bai anonimule de la 10, nu am fost niciodata in pecineaga, dar ai dreptate, datorita lucra(tu)turilor lui, orasul arata mai rau ca pecineaga. sunt convins ca aia macar au trotuare asfaltate, nu au blocuri pictate ca la tigani si facute in bataie de joc si au caldura. pe de alta parte, nu stiu pe cine mira ca majoritatea oamenilor lui “de baza” l-au tradat la prima adiere, ca doar si gura lor treb sa manance, nu mai fura cu tusac, ei spera ca vor fura cu urmatorul. zicea bine cel de @3. oricum, parerea mea e ca nu prea le ai cu cititul, altfel ai fi vazut cata lume “il va vota” pe tusac, mai ales ca nu noi suntem cei care au furat ca in codru, ci seful tau si cu inca cativa lingai

    Comentariu prin m.b. — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 1:19 pm

  12. pt.10 anonimule ,cred ca tu ai aterizat in orasul asta odata cu primarul prea mult adulat,altfel ai fi stiut ca Mangalia cu ani in urma era un orasel cochet, unde veneau multi turisti si romani si straini(a fost si bunica-ta din Galati la balnear cu bilet prin sindicat) si care in loc sa se dezvolte cum era firesc a incaput pe mina unor venetici, care l-au distrus prin nepasare si dorinta de inavutire rapida.

    Comentariu prin un alt ESCU — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 1:41 pm

  13. Mi-aş dori să nu puneţi bot la tot ceea ce vi se vâră sub nas şi în faţa ochilor. E un joc de imagine pentru a se detaşa unii faţă de alţii, dar…
    Consilierii PSD au aceiaşi vină ca şi primarul. Împreună cu el au adus orasul în situaţia de azi.
    Doar cu ei împreună, primarul putea face ce îl taie capul şi să nu uitaţi de alianţa masochistă sub titulatura USL care înglobează atât PNL CÂT şi PC , dar şi cu cei trei “mititei”arondaţi de la PDL.
    Nu încercaţi să dregeţi busuiocul – cei care aţi fost şi sunteţi în alianţă, aţi hotărât destinele comunităţii în ultimii 3 ani fără doar şi poate cu câteva mici întreruperi.
    A vă lepăda de Tusac la acest ceas, nu înseamnă că trebuie să uităm perioadele când v-aţi pupat în piaţă :!: …ba mai mult aţi avut funcţiuni pe la instituţiile girate de primărie !
    Iaca că eu nu pun bot la vrăjala asta :!: şi rog celor care se zăpăcesc rece puţină ghiaţă între degetele de la picioare :!:

    Tusac nu are voie să candideze cel puţin trei ani de amu încolo – aşa spune norma , aşa că, lăsaţi manipularea şi adăugaţii pe lângă el şi pe cei din alianţa uslinoasă ..Uniunea Suspine şi Lamentaţii ” :cool:

    Comentariu prin Nosferatu — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 2:23 pm

  14. Erată . rece = repede

    Comentariu prin Nosferatu — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 2:24 pm

  15. Nosferatule, sa zicem ca este ca tine…
    Nu e ok cu USL-ul.
    Tu personal ce varianta ai ? Ce partid sau alianta te-ar satisface pe tine (politic bineinteles) la apropiatele alegeri ? Nu stiu daca faci politica sau nu (activ), dar cel putin prin comentariile pe care le faci, esti implicat.
    Raman anonim, dar daca raspunsul tau este serios, posibil sa ne intalnim candva…
    Si ai grija cu “botul”, pune-l in ghilimele, o sa creada cititorii ca esti altceva.

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 3:12 pm

  16. Pt. 1 – mai consilieru lu peste, da’ tu Visa… “sa fi OM” se scrie corect “sa fii OM” ai priceput? Hai, repeta dupa mine “sa fii om” … poate iti intra in cap si tie. Nu de alta. dar te bagi numai la comentarii belicoase, acolo unde e rost de a intarata oamenii. Dupa cum bine zice #13, cu tusacu s-a terminat, gata, nu mai are voie sa candideze – si tu stii asta cel mai bine, bai “consilieru”.
    De ce nu te-ai bagat in vorba cand se discuta de pretul la gigachestie? Taceai ca ala de-l proslavesti mai sus. Aaa, nu stii vorba aia cu “porcu in popusoi” ? Pai ce, nu e un animal respectabil? Hai vira babord (vezi ca e in celalat tribord babordu…).

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 3:46 pm

  17. chiar asa mai consiliere! pe cine crezi ca il mai f**e grija lui tusac acuma? astea sant problemele orasului? ce face derbedeul ala?
    Nu cumva avem probleme cu caldura, cu pretul pentru caldura, cu bugetul local pe 2012 care e deja praduit cu ajutorul vostru – consilieri tampiti – cu
    abuzurile facute, cu discriminarea cetatenilor care platesc toate taxele ca prostii dar nu beneficiaza de nici un ajutor – da bai, aia de stau la case sau
    sant debransati – iti fuck o schita?
    Tristule!
    Hai pa, ca mi-e sila!

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 3:55 pm

  18. Bai, cat de idiot trebuie sa fii ca tu sa alegi subiectul pe care il postezi si tot tu sa faci primul comentariu?

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 3:57 pm

  19. Bravo Visa! Tine-o tot asa! Beny primar!!! Si tu falibog – ăsta…., vroiam sa zic consilier personal, scuze…

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 4:04 pm

  20. pt 19 – ce ai bai acesta cu Beny? Eu il stiu si e om de baza. E bun de primar ca iubeste pe toti. Si o sa dea bai caldura si pentru imputiti si
    apa rece pana va saturati. Tot timpu o tineti tot in contre. E mai bun chiar si decat postica! Ce visa in sus si in jos. jos.
    Beny primar!

    Comentariu prin nea Nelu — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 4:40 pm

  21. Bravo nea Nelule! CA romanu adevarat si impartial! Asa da! Asta atitudine civica, nu vorbaraia astora care bloguieste pe acilea!
    Beny primar! Si eu il sustin tare din spate.

    Comentariu prin Gelu — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 4:45 pm

  22. Ce caldura avem in case!!!
    Deschideti geamurile.
    Ar trebui sa va dam in judecata nemernicilor. Ati bagat combustibil de tot cacatul. Si vreti sa-l si platim la un pret astronomic .
    Ne stricati centralele si ne dati caldura din 3 in trei ore (cica 12 ore) ca se infunda nu stiu ce … la filtre.
    Sa va duceti la dracu cu tot cu cei care v-au adus in Mangalia si sa nu va mai intoarceti niciodata!

    Comentariu prin Mangalia — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 8:20 pm

  23. http://portal.just.ro/InstantaDosar.aspx?idInstitutie=118&d=MTE4MDAwMDAwMDAwOTA3NDQ*

    de ce cere Callatis Therm-ul banii inainte?!?

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 10:16 pm

  24. @ 23, ca sunt curve, nu ?

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 28 ianuarie 2012 @ 11:43 pm

  25. Eu intru in greva. Nu le mai platesc nici un leu la asociatie pt. ca nu-mi apara si reprezinta interesele si le permite celor de la C T sa-si bata joc de mine.
    Nu mai platesc un leu taxe la primarie pentru ca si-au batut joc de buget, au furat ca in codru si continua sa fure si sa ne prosteasca pe fata.
    O sa dau consiliul local si primaria in judecata.
    Atata timp cat vor avea procese pe rol cu mine, nu vor putea sa-mi ia nici boii de la bicicleta. Si am de gand sa le cer daune.

    Comentariu prin cetățean mangaliot — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 12:07 am

  26. tusacu i-a adus pe hotii astia de la CT in Mangalia. Cum, de ce, nu mai are importanta pentru urmatoarea jumatate de noapte.
    iorgus l-a adus pe hotul de tusac si s-au facut si neamuri parca. Cum, de ce, nu mai are importanta pana nu ne explica Beny.
    consiliul local a fost partas la toate jafurile si hotiile ordinare din ultimii 16 ani.
    visa a fost vicele lui iorgus in primul mandat, si-a tras si el niste spuma pe turta lui si acuma manipuleste lumea cu blogul lui de rahat
    si ne invata pe noi care e treaba cu “sa fi OM” – saracu de el. Daca nu as fi revoltat, poate mi-ar starni mila.
    latraii mititei aciuati pe la asa zisele asociiatii de proprietari cica ne apara noua intersele – dar ursulica ala cu mustata lui zicea deunazi
    ca el s-a inteles bine cu toata lumea – si cu iorgu si cu tusi si cu nikitas – bai urse, rahat cu ochi ce esti – pe cine vrei ma sa mai prostesti?
    Da’ nu vin eu maine cu bata la sedinta voastra? Sa vezi ce bine o sa ne intelegem! Poate asa pricepe si filimonu ca nu poti sta ca boul
    la umbra calimarii si sa iti bati joc de batrani, de copii, de un oras intreg pe care nu l-a facut mamica lui. Ce ai produs tu bai filimoane
    la viata ta in afara de CO2? Cu ce te poti mandri tu, bai acesta? In afara de gargara ta de care santem satui pana peste cap?

    Comentariu prin OfiStricataMai — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 12:31 am

  27. care e idiotul care a stabilit parsivenia asta de minim 12 ore de la 10 la 22? Ca de fapt minimul e maxim. in timpul zilei marea majoritate
    a tampitilor care platesc este la munca, deci se incalzesc din parti iar noaptea stau ca pinguinii sub plamuma si ce or mai avea. apa calda – canci – cu ar zice
    oamenii de stiinta, confort termic p***.
    Bai zevzecilor, bai incapabililor, bai hotilor de drum mare, bai neavenitilor, bai lichelelor! De nu va scot eu radicalu din puterea din mintea voastra! Stai numa
    sa se faca ora zece bai acestia!
    Poate va treziti voi la un miting spontan asa, ca tot vreti explicatii – da nu o sa dati bai, o sa primiti. Si sa vezi ce pe limba voastra o sa va explice batele noastre!

    Comentariu prin cetateanu inghetat in noapte — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 12:42 am

  28. societate civica! mari oameni, mari caractere! niste colosi domle, ce mai!
    Atitudine, simt civic, bravo!

    Bai, daca-mi zicea careva acu 20 de ani ca o sa-mi fie dat sa-l vad pe chimuistul de mazalu alaturi de unul ca maganu si ca astia
    vor fi oamenii de baza in consiliul local reprezentand un partid de neocomunisti transformati in vatafi si vor influenta destinele orasului
    impreuna cu alti mediocri si condusi de un repetent, bai zau ca m-as fi tavalit pe jos de ras. Dar as fi gresit iremediabil, pentru ca iata,
    la noi orice e posibil!

    Comentariu prin satul de voi — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 12:55 am

  29. Cine-i Beny sa stim si noi ….sau poate doar eu nu stiu…votam un anonim?

    Comentariu prin Go Tusac!!!!!!! — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:03 am

  30. Pt 29Beny este….Beny!cum nu sti?Cel care ne spune ca am mancat prea multa mamaliga si am ramas fara neuroni,materie cenusie ,scoarta cerebrala si ce mai vrei tu,astfel ca daca nu-l votam pe tata iorgus suntem cica tusacisti de parca ar fi vreo diferenta intre cei doi sau de parca n-ar mai exista(poate) si alti candidati…asa ca”go tusac and. iorgus”

    Comentariu prin eu si atat — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:22 am

  31. @29-30,”pentru acelasi prost si atat”.Intadevar,neamul tau este mare consumator de mamaliga,iar mama natura,la impartirea neuronilor,a fost foarte zgarcita cu voi,dar va mai ramas un lucru care tine de igiena personala a lui Tusac:lingeti-l fratilor cu ardoare,poate dati de alb,toti care acum peste trei ani,circulati prin oras cu benere si poze ale tiganului,cei care aveau lipite pozele marelui tigan,pe garaje,pe geamurile de acasa,pe vitrinele pravaliilor,taximetristi,microbuzisti,proxeneti indiferent de nationalitate si activisti voluntari asa ca voi astia carel pupati in locuri umbroase pe aici.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:36 am

  32. nu poate nimeni sa scape orasul de haita asta de lupi infometati si ligniti din primarie??????????sa-i scoatem cu pietre afara si sa-i duca la puscarieeee,nu face nimeni nici un fel de ancheta pe tema asta?????????CE ORAS E ASTA FRATILOORRR?ORASUL FANTOMA???????????CE CALDURA E ABUREALA ASTA ???????????NU ARE NIMENI DIN ORASUL ASTA PUTERE, IN AFARA DE LUPII DIN PRIMARIE???

    Comentariu prin ionel — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 11:03 am

  33. este ora 11,20 si caloriferele abia acum incep sa se incalzeasca. unde sunt cele 12 ore? in ce hal am ajuns, stam si asteptam ca prostii un strop de caldura.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 11:19 am

  34. Pt31Daca citeai mai atent si nu te ambalai atat de tare ai fi observat ca eu spun ca ce mi-e tusac ce mi-e iorgus dar probabil ca asta cu iorgus te-a deranjat.As vrea sa sti ca eu ca si pronume defineste atat o femeie cat si un barbat… apropo de proasta si celelalte”vorbe dulci” ce sa mai vorbim…unde nu e nici DUMNEZEU nu cere… Inca ceva:eu nu am votat niciodataPsd-ul sau un candidat al acestuia ,deci la alegerile trecute in turul doi nu am fost la vot.(sper ca ai priceput istetule)

    Comentariu prin eu si atat — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 1:07 pm

  35. Ce prost e ala de la 32 … scrie lignit in loc de lihnit imi amintesc ca a ras invatatoarea de unul in clasa a doua ca a scris la fel. Ala de la 31 e si uituc pe deasupra , microbuzistii erau majoritatea cu afisele lui Ole iar taximetristii 80% cu Iorgus . Caldura trebuie de la 16 la 07 ca lumea trebuie sa fie la munca in rest nu sa stea acasa pe banii nostri. Eventual sambata si duminica non stop. Si… ar mai trebui si apa calda.

    Comentariu prin Vasile — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 1:13 pm

  36. Va felicit pe toti care intelegeti forta de impact al acestui instrument care schimba lumea ca un tavalug.Tot ce se intampla acum in nordul Africii,in Europa cu coruptia ,razvratirea guvernelor impotriva bancilor si multe altele dar si ce se intampla la ….Mangalia,este rodul participarii dtra,care,cumulativ,prin sortarea ideilor si solutiilor cele mai bune duc in final la aparitia unui alt sistem politico-administrativ,care neavand incotro,va tine cont ca democratia nu este numai ptr o clasa de” lapusneni”.Concret la Mangalia am fost acum anuntati,de catre un consiliu,care isi face mea culpa(sa le dam crezare pe moment!) ca au cascat ochii la tot ce am postat noi pe aici(si chiar ne-au spus lucrul asta),care fac in momentul asta,impreuna cu asociatiile de locatari demersurile juridice ptr a demonta in procese,in calitate de intimat toate matrapazlacurile comise de cele doua aministratii din urma,care ajunsesera sa se calce in picioare ,ptr interese,pe cocoasa noastra.Pe moment s-a hotarat schimbarea programului de furnizare a caldurii in favoarea celor care de fapt platesc cel mai mult,cei care mai merg si pe la slujbe,precum si schimbarea pretului la 3500(cu tva inclus),Inca o data atentionez ca acest lucru s-a facut datorita voua si nu pensionarilor sau celor de la asociatii.Faceti tot posibilul sa va lamuriti parintii,bunicii ca netul nu inseamna jocuri pe calculator.Tineti cont ca inca mai sunt conducatori care n-au catadixit sa puna mana sa invete sa dea cu degetele in tastele astea desconsiderandu-i pe toti care o fac,narecunoscandu-si ignoranta.Ce ma durut cel mai tare a fost in strada cand un fochist de toata isprava,mi-a spus:Bine nea I.S,da” ce facem acum ca noi nu avem combustibil !!!!……….

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 1:34 pm

  37. ,,Ce facem acum ca noi nu avem combustibil?!”…pai mergem la Dl.Tusac,sa facem aprovizionare cu combustibil.Acest,,greieras”care toata vara a dansat iar iarna ne-a degerat!
    Ceea ce este revoltator,este faptul ca autoritatile statului,cele menite sa faca cat mai repede ceva,pt.noi,pt.cetatenii acestei tarii,nu aplica imediat legea impotriva,celui sau celor ce se fac vinovati de administrarea dezastruoasa a banului public din visteria,primariei Mangalia.Sa-i faca,sa aduca bani de acasa,pt.greselile admnistrative,facute cu intentie sau nu!

    Comentariu prin Sandel — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 1:58 pm

  38. Ne-am adunat, ne-am “pupat” şi zice-se că am stabilit…
    Filed under: bazel09 — bazel09 @ 12:44 PM Modifică

    Lăsând la o parte preambulul adunării, care a vrut să fie un fel de “ei sunt de vină, nu noi” prezentat de vicele cu atribuţii de primar, “conţinutul” a fost interesant , cu picanterii de tot felul. De :!: dacă unii nu şi-au scos dopurile din urechi ;) sau alţii îşi prezintă durerea lui de cetăţean care va fi lipsit de cafea lui zilnică de la clubul pensionarilor, acolo se ajunge :cool: . În final s-a ajuns a se stabili măsuri care se vor lua în următoarea perioadă atât de către autoritatea locală, consiliul local cât şi de noi asociaţiile, ca entităţi parte în contractul pe care-l avem cu furnizorul de căldură.

    Personal am venit cu două propuneri, pe care le-am şi argumentat şi chiar dacă voi supăra pe unii iar alţii vor jubila, mi s-au părut cele mai bune la acest moment şi am văzut că majoritatea celor prezenţi şi le-au însuşit. Care au fost propunerile mele: dar înainte de-a le face cunoscute, am cerut consiliului local şă-şi asume vina pentru situaţia de faţă, fiind părtaşi la toate fărădelegile comise în ultima perioadă !

    - un preţ de 350 lei cu TVA pentru populaţie, care , cred că ar fi un preţ rezonabil la data la care cunoaştem preţul de producţie, fiind o povară pe jumătate asumată şi împărţită aproape egal cu preţul pe care-l va plăti şi autoritatea locală.

    Asta înseamnă că vor exista ajutoare la încălzire care se vor primi doar de la bugetul de stat, cele locale fiind eliminate, deoarece vor primi subvenţie la preţul de producţie , cum primesc toţi miorii şi toate mioarele!

    -şi doi, un program fracţionat de la ora 05.00. – 10.00 şi după-amiaza de la ora 17.00 – 24.00. În restul perioadei, Dumnezeu cu mila, la kilowaţi.

    Efortul de la bugetului local va fi de 6,5 milioane lei, dar asta nu însemnă că aceste sume nu se pot recupera. Foarte uşor se pot face verificări despre modul cum a fost stabilit preţul de producţie -transport-distribuţie şi dacă nu se justifică, se pot opţine banii în instanţă.

    Totodată am rugat vicele să facă curăţenie în jurul lui. Mi se pare de o stupizenie fără margini ca tu jurist, tu birou juridic , tu compartiment de comunicare, să nu aveţi cunoştinţe despre preţuri care circulă din mai 2011 în “cătun” şi să vină consiliul amu, şi să-mi spună că ei n-au avut cunoştinţă de aceste sume decât în decembrie 2011. Dacă noi asociaţiile cunoşteam din mai 2011 (domnul Urse a recunoscut) că preţul obţinut de CT de la ANRSC este de 677 lei cu TVA, la acea adunare participând şi consilierul primarului, domnul Lucian Faliboga, cum se explică această amorţeală în gândire :?: Păi să-mi fie cu iertare, dar în primărie trebuie dat cu insecticid. Acolo a fost vorba de “omerta”, …Eu personal l-aş întreba şi pe domnul director Popa despre “sănătate” , că n-o fi el chiar aşa pudic la felul cum vrea să ne aburească ;)

    Am fost informaţi că marţi în sedinţa de consiliu extraordinară se vor adopta cele ce v-am prezentat mai sus şi că va exista de amu încolo transparentă decizională dar şi informaţională, iar banii publici vor fi chibzuiţi şi nu vom asista la cheltuieli nesăbuite ! Să dea Domnul :!:

    Comentariu prin Nosferatu — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:01 pm

  39. PTR 38 // CONSUMUL ESTE MAI MARE PTR POPULATIE LA PROGRAMUL PE CARE LA-TI ARATAT SI MAI PUTINA CALDURA …

    Comentariu prin never say never — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:29 pm

  40. Pt. 36 – Domnule I.S., faptul ca acesti consilieri isi fac acum “mea culpa” nu cred ca este suficient. Eu vorbesc de raspunderea legala. Penala chiar, pentru tot ceea ce au facut. E bine ca au cascat ochii la ce scriem noi aici, insa nu noi suntem cei ce trebuiau sa aiba grija de bugetul local si de administrarea orasului Mangalia.
    Schimbarea pretului la 3500 cu TVA cred ca este o eroare de tastare – parca e un zero in plus, nu? :)
    Nu pe parinti sau bunici trebuie sa-i lamurim care e treaba cu net-ul ci pe alde filimon, sorin andrei si alti trogloditi – astia nu stiu unde este butonul de “power” la pc-urile de prin birourile lor – ati vazut vreodata calculatoarele lor deschise (interviuri, filmari, alea, alea – sau daca s-a intamplat sa intrati pe la ei prin birouri…)
    Nu ati vazut ce sonerii au la mobilele lor alesii nostri? Te umfla rasul!

    Comentariu prin un cetatean... — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:30 pm

  41. Daca-mi permiteti,trebuie sa tinem seama si de cetatenii debransati dar si de cei ce locuiesc la case deci nu beneficiaza de aceaste suventie dar suporta temperaturile scazute la fel ca noi toti !

    Comentariu prin gdl — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:34 pm

  42. @41 – Da. Pe viitor trebuie gasita o solutie nediscriminatorie ca sa tina cont de cei ce nu beneficiaza de incalzire de la sistemul local centralizat. Asa este corect.
    Insa, pentru a fi posibil acest lucru, trebuie redus in mod semnificativ costul la Gcal. Altfel, tot orasul va fi in sapa de lemn.

    Comentariu prin M1 - Frigul ma mai tine treaz? :) — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:39 pm

  43. in concluzie, la pretul de 350 lei Gigacal., noi vom tremura in continuare in case. cele 12 ore pe care le vor da ei, stie toata lumea ce de fapt, sunt doar 9-10 ore. si oricum in case se revine la temperatura de dinainte atunci cand se opreste caldura. apa calda de ce nu avem non stop? Domnilor, suntem in anul 2012, nu este posibil sa avem pana si apa calda cu portia. sedinta a fost facuta asa, ca sa vina “domnii” consilieri in fata cetatenilor si sa ne prezinte o situatie de care suntem satui. afara sunt -10 g si noi primim caldura cu portia. SUNTETI CEL MAI PROST CONSILIU pe care l-a putut avea Mangalia vreodata. SUNTETI NISTE LINGAI care nu au facut decat sa-si urmareasca propriile interese. SUNTETI NISTE NENOROCITI care tineti oamenii in frig. ESTE NUMAI VINA VOASTRA, A CONSILIERILOR!

    Comentariu prin Anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:40 pm

  44. Iorgus primar ?!!!!!

    Comentariu prin independent — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:42 pm

  45. Pt. 44 – Nuuuu! Beny primar!!!!!!!!!!

    Comentariu prin Alt anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:46 pm

  46. @40-corect e vorba 350 noi.Eu l- am vazut pe Tusac la o sedinta cu un minicalculator-bijuterie-insa habotnicul de cameraman l-a surprins in plina sedinta,unde oricum nu-si facea probleme de derapaje,cum urmarea impreuna cu Popa Fl rezultatele meciurilor de fotbal.In orice caz asta parca avea habar de asta ,dar selalalt din salalta administratie=tufa

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 2:52 pm

  47. Olan m-a dezamagit,care a incercat,stiind pe cine are an sala sa traga una din aia,de specialist-activist de partid-desi el este acum un om de afaceri…dar chestia cu netul demonstreaza ca n-a fost pe aici

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 3:19 pm

  48. Pt. 47 – Ai prea multe asteptari I.S. E un pic mai greu. Daca ar fi avut un minim de inclinare spre astfel de lucruri, ar fi putut sa
    se informeze rapid, sa verifice, sa poata sa ia decizii in cunostinta de cauza si evident, nu ar fi putut spune acum ca au fost dezinformati. Tu nu vezi ca ei
    acum descopera cu mirare tot felul de lucruri?
    Si ai vazut in bugetele alea SF cati bani s-au cheltuit pe informatizare si studii si alte tampenii?
    Sau chestiile alea cu zeci de mii de RON pe studii de sistematizare pe verticala??? Auzi, pe verticala, in Mangalia!

    Comentariu prin M1 — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 3:47 pm

  49. fara suparare, M1, e un termen de urbanism ce nu are nicio legatura cu verticala OY…
    in eventualitatea unei candidaturi, va trebui sa aprofundati termenii de specialitate si/sau sa va inconjurati de specialisti – in mai multe domenii. comunicarea de ex!

    Comentariu prin si maine e o zi — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 4:22 pm

  50. Pt. 49 – Nici o suparare! Multumesc pentru atentionare.
    Nu am de unde sa le stiu pe toate dar incerc sa invat. Mi-am imaginat ca si in urbanism cuvintele au un rost si un sens, similar
    cu ingineria – domeniu in care activez. Nu m-am gandit ca “verticala” in urbanism ar putea sa nu aiba nici o legatura cu verticala lumii noastre…
    Cat despre comunicare… stii ce se spune despre ingineri si catei… Chestia aia cu “si unii si altii au privirile inteligente si dificultati de comunicare” :)
    Macar de as reusi eu sa conving o parte din oameni sa nu se mai lase furati si prostiti pe fata si ar merita efortul!

    Comentariu prin M1 — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 4:38 pm

  51. pai… aratati-ne “privirea”. si decide fiecare daca-i de inginer sau nu!
    cat despre consilieri in diferite domenii, nu cadeti in greseala precedesorilor care-si imaginau ca le stiu pe toate! si vedeti unde s-a ajuns!

    Comentariu prin si maine e o zi — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 4:44 pm

  52. Evident! Asa si trebuie.
    Cat despre restul, m-as mira sa am eu vreo sansa. Vreau insa sa dau un exemplu celor ce stau deoparte si ar putea
    sa schimbe situatia actuala in bine, pentru noi toti.

    Comentariu prin M1 — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 4:57 pm

  53. in concluzie: sedinta s-a tinut degeaba; vinovati nu s-au gasit; solutii un au fost identificate; pt ce v-ati mai adunat – probabiul sa va mai incalziti
    in aceste zile cu temperaturi de -10-14C programul de furnizare ar fi trebuit sa fie obligatoriu non-stop; temperaturi de plecare din centrala de 62-65C asta insemnand un consum zilnic de 70-75 to combustibil.
    dar cu ce sa asiguri asa ceva cand stocul se epuizeaza luni si tu mai cumperi 50to??

    Comentariu prin Adrian Stefan — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:02 pm

  54. nu am putut participa, dar sunt curios daca la aceasta sedinta a fost cineva de la CT?
    a intrebat cineva cati bani din propriul buzunar au cheltuit acesti investitori intr-un an de zile? va spun eu nici un leu
    costul actiunilor a fost achitat tot din banii societatii, de aceea nu sunt bani de combustibil, desi au incasat destul de mult de la primarie

    Comentariu prin Adrian Stefan — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:06 pm

  55. Acum 5 minute am aflat de la Basescu cum ca in2013,prin tratatul de aderare la UE ar urma sa expire termenul de liberalizare a preturilor la energie ptr populatie si ca merge acolo cu propunerea,intentia de a duce acest termen catre 2015-2020.Pai daca stiau astia de la Galatis Therm…..mama cat ne mai calareau fara sa ne dam seama.Noroc ca a inceput cafteala intre ei stiind ca se duce termenul,Mai atentionez caANRMAP intentioneaza sa modifice regulile pe concesionare,avand in vedere ca trebuie sa dea jos din saua asta pe toti baietii destepti care s-au cocotat acolo.Ochii pe fondul Proprietatea(unde a trecut secu de la FPS)

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:18 pm

  56. @52 Daca sunteti cine banuim destui dintre noi, nu cred ca va prinde “m-as mira sa am eu vreo sansa”!
    Uitati-va pe filmarile de la sedinta de azi: sala e majoritar 55+ … Cam aceeasi structura de varsta a avut-o pana acum electoratul iesit la vot.
    Adresati-va celor 50% care nu au iesit la vot, celor ce nu se regasesc in oferta invechita, uzata si corupta a partidelor si … modestia poate fi o calitate a celor care nu au altele, ceea ce nu-i cazul, Domnule M1! (adaugati la inginerie si abilitatile manageriale, cunoasterea pietei libere, lipsa contractelor cu bani publici si nu mai stati deoparte!)

    Comentariu prin si maine e o zi — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:22 pm

  57. PS-Cum zicea Filimon-inca 16 ani de aici incolo…..trai neneaca !!!

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:28 pm

  58. Eu nu stiu daca macar unul dintre acesti consilieri stie de existentaANRMAP si ca pe acelasi model cu Galastis Therm a existat un precedent cand a fost dat la o parte URANUS in favoarea lui nea Pandele-Martin fara ca macar unul din consilierii nostri sa miroasa vreo basinica !

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 5:55 pm

  59. pt. I.S. de la pct.58,
    Nu intervin pentru a disculpa proasta prestatie a majoritatii consilierilor locali ci pentru ” buna-stiinta” referitor la cele afirmate in legatura cu ANRMAP.
    In toamna 2008 cand tusac a fortat C.L. sa voteze rezilierea contractului de salubritate cu Uranus, proiectul a cazut la vot lipsindu-i pentru prima oara sprijinul liberalilor; a fost si motivul demisiei mele din ” marea functie” de viceprimar! In disperare ,tusac a atribuit Polarisului contractul, printr-o manevra care sa evite avizul C.L.
    Urmare a sesizarii unor consilieri ( vreo 9 la acea vreme!) ANRMAP a constatat abuzul si l-a amendat pe tusac cu 70 milioane ( amenda platita in dispret,tot din banii bugetului local,fapt demonstrat ulterior de Curtea de Conturi!)
    Concluzie: sunt destui consilieri care stiu de existenta ANRMAP (Agentia Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice), doar ca nu se prea potriveste cazul cu Callatis Therm ! M-as bucura sa fi fost necesar macar avizul Consiliului Local, pentru ca ar fi un motiv serios de reziliere a actualului contract!
    dr. Viorel Oleniuc

    ps.
    Pina in iulie 2011 (cand am fost exclus din C.L.) nu a existat nici o Hotarare a Consiliului Local Mangalia care sa aprobe cesionarea pachetului majoritar de actiuni catre CallatisTherm; unii specialisti in drept comercial au confirmat ca a fost un transfer legal.
    Mai mult,la inceputul anului 2011 am votat un proiect pentru preluarea centralelor termice de catrea Consiliul Local!

    Comentariu prin dr.Viorel Oleniuc — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 7:33 pm

  60. eu zic ça totusi asta e basm cu “vai, noi n-am stiut”. una ca legea nu te iarta daca n-o sti, dar sa recunosti ca ai fost destul de tampit sa votezi ceva ce nici n-ai citit demonstreaza nu doar ca esti un bou, ca nu te intereseaza deloc orasul si ca, de fapt, esti acolo doar ptr interesele tale. si mi se pare o imbecilitate sa incerci sa te scuzi de situatia de acum declarand sus si tare ca esti un bou si un incompetent de consilier. pai, atunci, dute-n ma-ta, pleaca acasa, uita-te la telenovele si lasa-i pe aia care stiu sa citeasca sa faca o treaba de consilier, vice etc. pana acum, nu am auzit ca vreun functionar pubic sa fie bagat in vreo comisie ptr tampeniiel facute la serviciu, la fel cum d-le vice, nu am vazut ca cineva sa aiba grija de strazile si trotuarele din mangalia. in caz ca n-ati aflat, mangalia nu inseamna doar strada de la sens pana la primarie, ca pe vremea lui tusac si iorgu. si acum a fost doar o sparcaiala de zapada, ce faceati daca era ca in tara, va luati bagajele si plecati la ecuator? filimoane, ai sansa sa demonstrezi ca esti in stare de ceva, lasa gargara, pune biciul pe alde aia pe care te faci ca-i pastoresti in primarie si fa ceva in orasul asta, altfel iti vei lua suturi in cur si ptr tusacul care te-a facut om!

    Comentariu prin m.b. — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 7:40 pm

  61. pt IS

    Dupa parodia cu Uranus-ul si obligarea d-nei Toia sa cedeze in favoarea Uranusului am impresia ca si indignatul domn Filimon a activat ca si director al Uranus , punct de lucru Mangalia ca dovada de multumire din partea lui Tusac . Oricum nu inteleg care este Filimon cel real , cel care astazi infiera cu manie proletara pe nasul si finul, sau cel care semna voios acel protocol inrobitor pt oras.
    faptul ca nu se poate inchide acest contract de delegare a gestiunii este o minciuna , una din conditiile pe care concesionarul le are este asigurarea continuitati serviciului cat si asigurarea stocurilor suficiente petru functionare neintrerupta cel putin o luna ; nu va fi usor dar cu un avocat bun si mai ales “loial” se poate .
    tot ce imi doresc este sa vad acea entitate care cu un consum specific de 120 kg/gcal (sau echivalentul de aproximativ 130 mc/gcal gaz natural ) poate asigura caldura orasului fara sa genereze pierderi , fara acele blamate subventii ( de altfel o parte din venituri ) nu va rezista aceasta societate nici 3 luni.

    oricum atentie D-NUL Filimon are ceva lipsuri privind notiunile elementare de economie , contabilitate si finante .

    Comentariu prin Anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 8:50 pm

  62. Pt. 61 – Probabil ai vrut sa spui Polaris in loc de defuncta Uranus. Asa ar avea sens.
    - cu un avocat loial si corect, se poate rezolva;
    - caldura pentru oras cu consumul specific de 120 kg/Gcal se poate. Si rezista nu trei luni ci ani si ani (atat cat rezista si rezerva de apa la 27grade Celsius de sub orasul Mangalia);
    - pretul Gcal se poate reduce semnificativ tocmai folosind resursele pe care sta orasul nostru;
    - costuri? Ati auzit de proiecte Europene si finantari. Trebuie doar cap pentru ca sa intocmesti corect proiectele;
    - subventii, ajutoare, prostii – trebuiesc eliminate. Altfel se va continua cu discriminarea populatiei care nu beneficiaza de incalzire centralizata dar contribuie din greu la bugetul local prin taxe si impozite si nu au nici canalizare demna de sec. XXI.

    Pt. 60 – Domnule, mai clar de atata…chiar nu se putea spune!

    Pt. 59 – Mda. Am mai auzit asta. Suna mult a dezvinovatire si neputinta.

    Pt. 56 – :) Domnule…banuiti bine… :) Multumesc! Dar tare mi-as dori sa pot face mai mult decat sa dau un exemplu.

    Comentariu prin M1 — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 9:28 pm

  63. Totusi dleM1-dl dr Oleniuc ne ridica aici doua chestii de rumegat bine1cesionarea actiunilor fara aprobarea CL-2 O hot de cons.local(privind trecerea CT inca de la inceputul lui 2011(de verificat daca a ajuns la prefectura sau daca a fost anulata cu alta)Eu promit ca mai fac sapaturi.Rog si pe cei care cunosc sa se pronunte!!

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:13 pm

  64. Pt. 63 – Da, sunt de acord.
    La chestiunea 1 – eu am sustinut si sustin in continuare acelasi lucru (ca si D-nul. doctor de altfel) respectiv: in nici o societate comerciala normala nu se pot cesiona actiunile fara acceptul scris al actionarilor care raman in continuare in firma. Asta in mod normal. Si nu prea cred eu ca Interthermul lui Verioti nu a avut in vedere acest aspect, macar pentru protejarea intereselor proprii. De consiliul local…nu mai vorbesc, ce ar fi putut sau nu sa aiba ei in vedere. Dar statutul unei firme este unul singur si valabil pentru toti actionarii. Este o chestiune elementara.
    La chestiunea a 2-a, dansul stie mai bine ce a facut si in ce stadiu a ramas.

    Comentariu prin M1 — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:26 pm

  65. @61 Cum sa nu stiu asta,dar fiecare merita uneori si sanse de reabilitare si ptr ca vad ca esti de pe acolo am sa-ti spun ca cel mai tare ma doare cand vad cum taceCamelia,careia i-am lasat cu draga inima stafeta

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:42 pm

  66. actiunile rompetrol au fost vandute si nu cesionate , conform contractului de delegare gestiune nu era necesar avizul CL Mangalia

    Comentariu prin Anonim — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:51 pm

  67. @66 Cred ca aveti dreptate-sa comis o exprimare gresita

    Comentariu prin I.S — duminică, 29 ianuarie 2012 @ 10:58 pm

  68. Pt.66 – Vanzare, cesionare sau orice alt termen juridic, in speta in cauza nu are relevanta in contextul discutiei noastre. Daca va place mai mult, puteti folosi termenul de “instrainare catre un tert”. Ca aceasta instrainare este realizata prin cesionare cu plata, sau gratis, iarasi nu e relevant. E vorba de statutul unei societati comerciale unde se stipuleaza clar ce se intampla in cazul in care unul dintre asociati (nu conteaza cat anume detine ca actiuni) doreste sa iasa din acea societate comerciala. Va recomand sa consultati un avocat specializat in drept comercial. In mod sigur va poate lamuri mai bine dacat mine. Termenul in sine e mai putin relevant. Conteaza insa enorm efectul. Iar eu spun ca regula de baza este ca un asociat nu-si poate “instraina” partea lui din afacere dupa bunul sau plac, fara aceptul scris al celorlalti asociati. Mai mult, o asemenea modificare de structura de actionariat se decide printr-o hotarare AGA unde…. Consiliul Local era reprezentat! Uzanta este ca aceasta hotarare AGA sa fie publicata si in Monitorul Oficial si este o cerinta in vederea inregistrarii la Registrul Comertului. Atat am avut de spus.

    Comentariu prin M1 — luni, 30 ianuarie 2012 @ 12:52 am

  69. Tot pt. 66 – Si ca sa nu existe dubii: nu vorbim de contractul de delegare gestiune domnilor! Trebuie sa vorbim de statutul Romintermului sau cum se chema societatea inainte de a i se schimba numele in Callatis Therm. In acea societate Consiliul Local Mangalia este actionar cu 12,x %, nu in contractul de delegare gestiune! Atentie, nu amestecati lucrurile. Mergeti direct la sursa. Pai noi judecam contractul de delegare? Ce Dumnezeu!

    Comentariu prin M1 — luni, 30 ianuarie 2012 @ 12:57 am

  70. in statutul Rominterm nu exista nici o prevedere referitoare la modul in care se poate face transferul de actiuni; si chiar daca ar fi fost s-ar fi obtinut cu usurinta pt ca la acea data CL juca dupa cum ii “canta”Tusac, el fiind cea mai interesata persoana ca transferul actiunilor in favoarea protejatilor sai sa se faca cat mai rapid.
    asa ca decat sa va ganditi la ce a fost, mai bine va ganditi la ce e de facut
    sunt curios daca acel maret audit financiar la Callatis, anuntat cu surle si trambite, a inceput?!??
    cum au fost cheltuiti cei aproape 19,5 mil lei incasati ca subventie de la Primarie???

    Comentariu prin adrian stefan — luni, 30 ianuarie 2012 @ 1:10 pm

  71. Acordul CLM asupra acestei tranzactii se regaseste in forma scrisa tocmai in imputernicirea speciala de vot pe care a prezentat-o dl. Urse Vlad (reprezentantul CLM in AGA). In fapt, prin acest document care este semnat si stampilat de presedintele de sedinta a CLM, se stabileste cum va vota ordinea de zi a sedintei AGA – pentru sau contra pentru fiecare punct reprezentantul CLM. In sedinta AGA din 27.01.2011 dl. Urse a prezentat o procura cu vot pentru toate punctele insrise pe ordinea de zi. Hotararea AGA semnata de toti actionarii (CLM prin dl Urse) este inregistrata la ORC Constanta.

    Comentariu prin viorel vatafu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:02 pm

  72. În CL nu s-a votat acest mandat.
    http://lucianvisa.wordpress.com/2011/01/25/convocator-sedinta-de-indata-a-cl-mangalia-din-25-01-2011/

    Comentariu prin lucian visa — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:11 pm

  73. Dle Visa, am scris ca imputernicirea speciala este semnata de presedintele de sedinta a CLM de la acea data si nu de Tusac. Daca acel presedinte nu a pus in dezbaterea CLM ordinea de zi a AGA si a semnat documentul fara a avea acordul majoritatii inseamna ca este ………… va las pe dvs sa-i gasiti incadrarea.

    Comentariu prin viorel vatafu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:15 pm

  74. Dacă n-a fost vreo şedinţă secretă, e penală. Cine era preşedintele de şedinţă ?

    Comentariu prin lucian visa — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:16 pm

  75. Va las pe dvs sa-l descoperiti pe semnatarul procurii speciale.

    Comentariu prin viorel vatafu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:34 pm

  76. Probabil Maganu.

    Comentariu prin lucian visa — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:49 pm

  77. Înregistrarea 90/1.955.507 din MOF 4 nr. 0478
    Data: 10.2.2011 • Tip: hotarare

    Societatea Comercială
    ROMINSERVICES THERM – S.A.
    Mangalia, județul Constanța
    HOTĂRÂRE
    din data de 27.01.2011
    a adunării generale extraordinare a acționarilor
    S.C. ROMINSERVICES THERM – S.A.
    Adunarea generală extraordinară a acționarilor Societății Comerciale ROMINSERVICES THERM – S.A., persoană juridică română, cu sediul în Mangalia, str. Mihai Viteazu nr. 10 F, județul Constanța, având nr. de înregistrare în registrul oficiului J13/1504/2003 și cod de identificare fiscală RO 15010444 (denumită în continuare „Societatea”), întrunită în ședința la data de 27 ianuarie 2011, ora 15,00 la sediul Societății, în urma renunțării la convocare a acționarilor conform art. 121 din Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, în temeiul art. 113 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările ulterioare, în prezența acționarilor reprezentând 100 % capitalul social, respectiv:
    a) Societatea Comercială ROMINSERV – S.R.L., persoană juridică de drept român, cu sediul în București, Piața Presei Libere nr. 3-5, clădirea City Gate Northern Tower, etaj 3, sector 1, având număr de ordine la registrul comerțului J40/8331/2001 și cod de identificare fiscală RO 1420885, prin mandatar Minca Denis Antoaneta Gabriela,
    b) Societatea Comercială ROMPETROL – S.A., persoană juridică de drept român, cu sediul în București, Piața Presei Libere nr. 3-5, clădirea City Gate Northern Tower, etaj 6, sector 1, având număr de ordine la registrul comerțului J 40/9709/2001 și cod de înregistrare fiscală RO 3347498, prin mandatar Henke Moby Eugeniu,
    c) Societatea Comercială INTERTHERM – S.R.L., persoană juridică de drept român, cu sediul în Constanța, bd. Tomis (clădirea Proiect – S.A.) nr. 143A, etaj 9, Constanța, jud. Constanța, având număr de ordine la registrul comerțului J13/1295/1998 și cod de identificare fiscală RO 10549937, prin administrator Gheorghe Veriotti,
    d) Consiliul Local al Municipiului Mangalia, județul Constanța, persoană juridică de drept român, cu sediul în Mangalia, Șos. Constanței nr. 13, județul Constanța, prin reprezentant Urse Vlad, desemnat prin hotărârea Consiliului Local Mangalia nr. 17 din 29.01.2010, și
    S.C. C&C WEALTH MANAGEMENT – S.R.L. (C&C), o societate comercială constituită în conformitate cu legislația română, cu sediul în România, str. Ion Popovici Banateanu nr. 4, cam. 1, municipiul Constanța, județul Constanța, înregistrată la registrul comerțului sub nr. J13/169/2005, cod unic de înregistrare RO 17146079, prin dl Zaganeanu Marius, în calitate de administrator și împuternicit conform deciziei asociatului unic nr. 1 din 17 ianuarie 2011, în calitate de invitat în considerarea dobândirii calității de acționar majoritar al Societății ca urmare a cesiunii acțiunilor deținute de acționarii S.C. ROMINSERV – S.R.L. și ROMPETROL – S.A.,
    a adoptat următoarea hotărâre cu unanimitatea voturilor acționarilor prezenți.
    Art. 1. Se ia act de cesiunea acțiunilor deținute în Societate de:
    a. S.C. ROMINSERV – S.R.L. – 590.000 de acțiuni, numerotate de la 1 la 590.000 în registrul acționarilor Societății, având o valoare nominală totală de 59.000 RON, reprezentând 65,556 % din capitalul social al Societății și participarea la profit și pierderi și S.C. ROMPETROL – S.A., în Societate, respectiv 600.000 de acțiuni, integral subscrise și vărsate, reprezentând 66,667 % din capitalul social al Societății, și
    b. ROMPETROL – S.A. – 10.000 de acțiuni, numerotate de la 590.001 la 600.000 în registrul acționarilor Societății, având o valoare nominală totală de 1.000 RON, reprezentând 1,111 % din capitalul social al Societății și participarea la profit și pierderi și dobândirea calității de acționar a acestei din urmă societăți în privința acțiunilor,
    către S.C. C&C WEALTH MANAGEMENT – S.R.L. (C&C), o societate comercială constituită în conformitate cu legislația română, cu sediul în România, str. Ion Popovici Banateanu nr. 4, cam. 1, municipiul Constanța, județul Constanța, înregistrată la registrul comerțului sub nr. J13/169/2005, cod unic de înregistrare RO 17146079.
    Art. 2. Ca urmare a transferului celor 600.000 acțiuni deținute în Societate de S.C. ROMINSERV – S.R.L. și S.C. ROMPETROL – S.A., către S.C. C&C WEALTH MANAGEMENT – S.R.L., aceasta din urmă va deveni acționar al Societății, dobândind toate drepturile și obligațiile prevăzute de lege și actul constitutiv al Societății.
    Art. 3. Se aprobă constituirea de către S.C. C&C WEALTH MANAGEMENT – S.R.L. a unor garanții reale mobiliare având ca obiect acțiunile menționate la art. 1 lit. a) și b) de mai sus, în favoarea S.C. ROMINSERV – S.R.L., respectiv în favoarea S.C. ROMPETROL- S.A., ambele urmând să rămână în vigoare până la plata integrală a prețului acțiunilor vândute de către S.C. ROMINSERV – S.R.L. și S.C. ROMPETROL- S.A., în condițiile contractului de vânzare-cumpărare acțiuni.
    Art. 4. Se aprobă desființarea și radierea punctului de lucru „S.C. ROMINSERVICES THERM – S.A. – punct de lucru CT4”, situat în Mangalia, Șoseaua Constanței, subsol tehnic Bl. G, jud. Constanța, având ca obiect de activitate „producția și distribuția energiei termice și a apei calde” – cod CAEN 3530, potrivit dispozițiilor Hotărârii Consiliului Local Mangalia nr. 17 din 19.01.2005.
    Art. 5. Se aprobă modificarea actului constitutiv al Societății, în privința celor aprobate în articolele de mai sus și a eliminării tuturor referințelor din actul constitutiv privitoare la grupul Rompetrol.
    Art. 6. Se împuternicește dl Viorel Vatafu (director comercial al Societății) pentru semnarea actului constitutiv în forma actualizată și pentru îndeplinirea formalităților legale în legătură cu înregistrarea și publicarea prezentei hotărâri a adunării generale extraordinare a acționarilor la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Constanța, putând mandata în acest sens terțe persoane, inclusiv avocați.

    Aveti dovada ca hotararea AGA a fost adoptata cu unanimitate de voturi adica si a CLM .

    Comentariu prin viorel vatafu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:50 pm

  78. Procura speciala exista atat la sediul societatii in dosarul documentelor sedintei AGEA din 27.01.2011, cat si la ORC Constanta.

    Comentariu prin viorel vatafu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:55 pm

  79. presedinte de sedinta domnul dan moldovan !

    Comentariu prin gdl — luni, 30 ianuarie 2012 @ 5:59 pm

  80. atat in contract cat si in caietul de sarcini se stipuleaza obligativitatea obtinerii acordului consiliului local latransferul integral sau in parte , deci HCL si nu procura speciala !

    Comentariu prin gdl — luni, 30 ianuarie 2012 @ 6:02 pm

  81. Sigur Dănuţ Moldovan :?: Poate de aia nu-i plac lui blogurile :cool:
    Apropo…haideţi băieţi, curaj :!: Cu cât apar mai multe informaţii cu atât mai repede obligăm instituţiile statului să se autosesizeze.

    Comentariu prin Anonim — luni, 30 ianuarie 2012 @ 6:49 pm

  82. 81 …comment … Nosferatu

    Comentariu prin Nosferatu — luni, 30 ianuarie 2012 @ 6:52 pm

  83. In sfarsit iata si niste informatii clare. Nici nu a durat atat de mult!
    Pana la urma, fiecare problema trebuie atacata punctual si cat mai clar. Apoi se pot gasi si solutiile. :)
    Situatia apare la modul cum am banuit anterior. Chiar daca nu ar fi existat stipulat in mod expres in statutul fostei / actualei societati de termoficare cum anume se procedeaza in cazul transferului de actiuni, fiind vorba de o societate comerciala romana, s-ar fi aplicat prevederile Legii 31. Deci, nu se putea evita hotararea AGA si publicarea in Monitorul Oficial si inregistrarea la ORC (Oficiul Registrului Comertului) :)

    La o privire mai atenta, exista o posibilitate extrem de serioasa ca intraga tranzactie sa nu fi fost realizata in conditiile legii si atunci este usor a fi atacata si dovedita nulitatea ei. Practic, este o cale de atac a contractului care ne da atata bataie de cap.
    Trebuie sa-i multumim D-lui. Vatafu ca ne-a pus la dispozitie aceasta informatie ce elimina tot felul de supozitii prezentate pana in prezent de catre cinstitii si eficientii nostri consilieri.

    Insa, e important sa retinem istoria de mai sus. Este posibil sa mai gasim si alte situatii asemanatoare.

    Comentariu prin M1 — luni, 30 ianuarie 2012 @ 10:17 pm

  84. Ooops! Am mai citit inca o data… Danut Moldovan sa fi semnat procura?!! La ce data??? Eu nu mai stiu cand si cat a fost omuletul asta consilier si daca legal mai este sau nu… :) S-ar putea ca din exces de zel, nasu si cu finu sa se fi umplut de ridicol!
    Parca atacase unu tot felul de HCL-uri pe motiv ca erau votate si de acest omulet, nu?
    Nu, n-am nimic cu nimeni si nu tin cu nici un partid – stati asa!!! Poate sa fie de orice culoare, dar daca aflam asa din intamplare ca nu prea avea dreptul sa fie consilier la acea data, daramite sa mai fie si presedinte de sedinta si sa semneze tot felul de tampenii….parca se schimba situatia, nu? Intreb si eu…

    Comentariu prin M1 — luni, 30 ianuarie 2012 @ 10:27 pm

  85. mdea voicu micutul care sta bine mersi la bucuresti si rade de boii pe care i-a lasat in frig cu votul lui si al tovarasilor.

    Comentariu prin multi dar... — marți, 31 ianuarie 2012 @ 7:19 am

  86. Din informatiile pe care le am la aceasta data, reiese tot mai mult faptul ca procura speciala de vot pentru sedinta AGEA a SC Rominservices Therm SA, din 27.01.2011, in care s-a facut cesionarea de actiuni catre SC Wealth Management SRL a fost semnata de presedintele de sedinta fara a se dezbate in sedinta CLM si fara a avea nici macar o consultare cu ceilalti consilieri.
    In aceste conditii care mai este sustinerea valabilitatii acestui document? Niciuna, dar din pacate termenul de contestare a hotararii AGEA la ORC Constanta s-a prescris.

    Comentariu prin viorel vatafu — marți, 31 ianuarie 2012 @ 5:47 pm


Feed RSS pentru acest post. Urmăreşte URI

Lasă un răspuns

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Theme: Silver is the New Black. Bloguieşte pe WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.