Consilierii reuniţi marţi dimineaţă în şedinţă de îndată la Mangalia au votat pentru schimbarea din funcţie a viceprimarului (cu atribuţii de primar interimar) Constantin Filimon cu liberalul Lucian Vişa. Vişa a fost votat de 10 consilieri.
Sedinţa, convocată de majoritatea consilierilor a avut loc în timp ce Constantin Filimon se afla în drum spre Prefectura judeţului Constanţa, pentru a discuta cu prefectul Claudiu Palaz pentru deblocarea situaţiei furnizării căldurii.
Filimon a declarat, pentru Replica, de la primele ore ale dimineţii, că soluţia propusă de el nu a funcţionat, aşa că a abandonat-o în schimbul soluţiei propuse de prefect, şi anume plata către furnizorul Callatis Therm a banilor veniţi de la Guvernul României.
Iată ce transmitea Constantin Filimon înaintea şedinţei de îndată, în care consilierii PSD, PDL şi PNL au votat schimbarea lui din funcţie:
Pentru deblocarea temporară a situaţiei create de lipsa agentului termic din casele cetăţenilor municipiului Mangalia, din cauza lipsei cvorumului necesar în cadrul şedinţelor de Consiliu Local, astăzi (marţi, 21 februarie 2012), la ora 11.00 va avea loc o întâlnire a viceprimarului municipiului Mangalia cu prefectul judeţului Constanţa astfel încât cele 1,5 milioane de lei de la Guvernul României să poată fi folosite pentru furnizarea căldurii în mod legal şi eficient, prin suspendarea temporară a efectelor notificării şi pentru a da timp colegilor consilieri să studieze legalitatea demersurilor întreprinse.
Consilierii din Mangalia, prezenţi la şedinţa de îndată de marţi, explică de ce l-au schimbat pe Filimon:
Consiliul Local Mangalia s-a reunit în şedinţă de îndată, pe 21 februarie, pentru deblocarea furnizării agentului termic. în oraş. În acest sens, a fost schimbat din funcţie viceprimarul Constantin Filimon cu Lucian Vişa deoarece Filimon nu a reuşit în perioada în care a deţinut această funcţie să rezolve problema căldurii. Soluţia aleasă este aceiaşi cu cea propusă de prefectul Claudiu Iorga Palaz şi nerespectată de Filimon. Vă precizăm că cei care şi-au asumat această soluţie sunt consilierii locali: Sorin Andrei, Lucian Vişa, Sorin Cucoranu. Bogdan Maganu, Gheorghe Mazâlu, Paul Foleanu, Ioan Griguţă, Dan Moldovan, Nae Negrea. Menţionăm că în 24 de ore în Mangalia va fi reluată furnizarea căldurii.
UPDATE:
În cadrul unei conferinţe de presă cu prefectul Claudiu Palaz, pe tema căldurii de la Mangalia, Constantin Filimon a anunţat că îşi dă demisia şi e solidar cu oamenii. În acelaşi timp, contrar celor decise de consilierii hei-rup-işti de la Mangalia, care tocmai AZI au decis să-l schimbe pe Filimon, Palaz a anunţat că… Ion Mincă e viceprimar!!!
A.A., Replica 21.02.2012




Azi la ora 13, într-o altă şedinţă, Mincă a fost revocat din nou şi am fost reales viceprimar. Cu toate şicanele făcute de lipsa secretarului consiliului şi a locţiitorului, hotărârile au fost comunicate prefectului. Aceste întârzieri birocratice au făcut ca reluarea căldurii să se facă doar spre miezul nopţii. Câteva zile va fi căldură nonstop, iar apoi programul va fi aranjat în funcţie de solicitările asociaţiilor.
Aşa cum am mai comentat, n-a fost deloc greu ca să avem căldură pe un proiect normal şi nu pe aberaţiile ilegale propuse de Filimon. Noi cei zece ne-am asumat acest lucru şi am făcut-o. Am depăşit orice barieră de partid şi am colaborat foarte bine pentru rezolvarea intereselor cetăţenilor. Poate alegerea mea e o surpriză, dar a fost dificil să ţii seamă de interesele a 4 grupuri politice cu câteva luni înainte de alegeri.
Cheie rezolvării problemei de azi, a fost recunoaşterea primei hotărâri judecătoreşti definitive cu privire la preţul de producţie. Poate Mincă să se laude cât vrea, fără această hotărâre CT nu furniza căldură. Şi aşteptam şi aşteptam până când Filimon îşi făcea firma.
Comentariu prin lucian visa — marți, 21 februarie 2012 @ 6:56 pm
daca noi beneficiarii nu mai dorim sa primim serviciile acestei firme ,voi (consilierii)n-i le bagati fortat pe gat? oare ce trebuie sa facem sa scapam de acest CT ? pretul gigacal. este aberant si ar trebui sa stim exact ce reprezinta suma asta
Comentariu prin un cetatean — marți, 21 februarie 2012 @ 7:06 pm
Cinste dl.Filimon este un om cu coloana vertebrala.Intr-o societate de sacali poti sa fi cel mai corect si bun om ca tot te vor devora ,asa ca ori esti cu ei ori te dai la o parte
Comentariu prin un cetatean — marți, 21 februarie 2012 @ 7:11 pm
Nu ne mai trebuie caldura la sfirsitul iernii! Nu va mai obositi, voi, alesilor, pentru noi, cetatenii, ca ne purtam singuri de grija, asa cum am facut-o pina acum! In iunie, consilierii care se cearta si se impaca dupa cum bate vintul vor fi trimisi de alegatori ACASA!!!! Care este avantajul nostru cind platim facturi astronomice si pentru bataia de joc numita caldura si pentru energia electrica?!
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 7:18 pm
RESPECT PTR FILIMON , A DEMONSTRAT CA ARE COLOANA VERTEBRALA.
VISA,DE CE NU AI JUSTIFICAT IN SEDINTA MOTIVUL ABTINERII ??? PROBABIL CA DE MAI MULT TIMP “COCEATI ” ACEASTA FUNCTIE.
VIN ALEGERILE…… In tot ce se intimpla inMangalia, gasiti ceva asemanari cu “o scrisoare pierduta” ??
Comentariu prin jukov — marți, 21 februarie 2012 @ 7:23 pm
care e al zecelea?
Comentariu prin deja vu — marți, 21 februarie 2012 @ 7:30 pm
O sa fie 4 luni lungi pana la alegeri
filimon a gresit cand l a luat pe dan georgescu consilier
pana la urma cine e vice minca sau visa
se aude ca 3 zile o sa fie minca si dupa o sa fie visa ca e la o inmormantare si nu poate sa fie primar
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 7:47 pm
Situatia in MANGALIA,va refer la CL este foarte complicata(eu as cere tuturor consilierilor locali sa dea publicitatii toate contractele pe care le-au avut cu PRIMARIA),daca sunt sinceri ,cum a cerut aseara DL.PETCU,care a aparut subit din TURCIA(nici nu l-a vazut DNA.FUEZICA??!!!!!!!!!!!!!!!!!!).Cred ca PETCU are un interes- ia oferit ceva Filimon in viitoarea societate,daca nu-i oferea ceva cu siguranta PETCU lipsea si EL-sa spuna ca un om onest,ii cer cred prea mult, cat a castigat din banul public intre 2000 si 2012.Toti sunt compromis,aveti grije ce votati in IUNIE 2012.
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 7:48 pm
Cum e domnul Visa sa va alegeti singur viceprimar?Asa o fi facut si sefu Tusi?
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 7:53 pm
tot complotul pus la cale de slavescu si don georgescu s-a terminat. filimon a iesit din politica pe usa din dos , slavescu deja isi cere iertare la partid sa nu fie demis. pacat de mihai voicu ca a fost atras in aceasta mizerie de tradatorul slavescu
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 7:55 pm
asa e domnule anonim, sa-si bage giga undeva , ca nu mai avem nevoie, si guvernul sa le ia banii inapoi pana nu-i cheltuie si sa le dea amaratilor alora acoperiti de zapada, ca Mangalia e pierdute printre fosti hoti, actuali hoti si viitori hoti
Comentariu prin aniela — marți, 21 februarie 2012 @ 8:07 pm
Dan georgescu tradatorul
ai tradat dane ai tradat tradatorule
esti un nimik cum ai vazut ca se impute treaba cum ai tradat
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:10 pm
Bravo,dle VISA se cunoaste ca ai lucrat in administratie publica,ai luat o decizie inteleapta,ai fi platit cu varf si indesat,cum va plati aventurierul FILIMON,daca CALLATIS THERM se va indrepta impotriva lui pentru zilele in care i-au fost sigilate centralele termice..Ideea lui FILIMON nu este rea,dar nu a stiut cum sa o aplice(DAN GEORGESCU l- a sfatuit prost,pt ca este un ageamiu,ce a facut el in ultimii 12 ani pt. MANGALIA-este un produs al lui TUSAC,pe care apoi l-a tradat<cine tradeaza odata,tradeaza toata viata) si nu a gasit momentul potrivit,astfel ca populatia sa nu sufere.In
rest(ironic fiind) eu l-as fi propus VICEPRIMAR pe OLAN,dar din pacate,voi cei 10 aveti interese financiare( mai ales NAE NEGREA,DAN MOLDAVAN,CRACIUN si cine mai stie?)
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 8:11 pm
niciunul din primarie nu face cinste orasului,toti sunt pusi doar pe interesele lor…eu -cu siguranta -nu voi uita prin ce am trecut in iarna asta…sper doar sa tina minte toti cei ce au stat in frig si sa aiba grija ce voteaza.
Comentariu prin infrigurata si scarbita de politicieni — marți, 21 februarie 2012 @ 8:11 pm
Filimoane tu nu stii sa recunosti oameni ai fost tradat nu trebuia sa iti dai demisia nu puteau sa te schimbe
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:12 pm
bai, voua chiar nu va este rusine? nu realizati cat sunteti de penibili? acum cand afara sunt peste zero grade, cand toata luna feb. lumea a folosit curentul electric pt a se incalzi,cand mai sunt cateva zilesi se termina luna veniti voi cu caldura voastra inca 2-3 zile si ne luati 2-300 de lei? voi chiar nu realizati ca in acest oras in afara interlopilor . a politicienilor de cacao (sa nu zic altfel), si a catorva oameni de afaceri care-si vad de treaba , oamenii obisnuiti o duc de azi pe maine? ce ati facut in acesti ani pt prosperitatea celor care v-au ales? cate locuri de munca ati creat,cate din asa zisele proiecte ale orasului au fost date firmelor din mangalia care sa dea la randu-le de munca cetatenilor? a… au fost date mangaliotilor dar celor cu mot… unor soacre , unor fii de asa zisi oameni de afaceri ,lui maganu, neamului lui,(tac-su)etc. ce mai vreti de la noi? acum trebui sa platim caldura pt 2-3 zile ca asa vreti voi., o adunatura de mascarici in frunte cu primarul surprize, surprize(alegerea lui cica a fost o surpriza). ce doriti sa aratati ca vezi doamne voi n-ati mai tinut cont de culoarea politica si ca pt binele nostruati trecut peste toate… RUSINE… numaica oamenii au inteles ce trebuie de aceasta data CAND E VORBA DE CIOLAN SUNTETI MAI RAU ,MULT MAI RAU CA O HAITA DE MAIDANEZI( sa ma ierte cateii ca i-am jignit )!!!!!
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:18 pm
pe noi ne-a intrebat d-nule primar cineva daca mai vrem caldura? bagati-va toata caldura undeva… sau poate platiti voi facturile noastre ca tot vin alegerile si doar trebuie sa ne mituiti cu ceva, ca la cat ati furat aveti bani sa platiti facturile mangaliotilor pe doua ierni chiar si la pretul asta nesimtit…
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:24 pm
pentru 17.acest blog nu este locul acestei intrebari.
Comentariu prin eu nu candidez — marți, 21 februarie 2012 @ 8:24 pm
pt.18.buna idee!!!!!!!!!!
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:25 pm
10@FILIMON a si intrat pe usa din dos a politici,nu numai a iesit.A stat 4 ani consilier al unui PARTID FANTOMA,mi-ar fi fost rusine,iar acum,mercenar fiind,in speranta unui nou mandat ,dupa testul esec cu caldura fata de NIC.CONSTANTINESCU(aspira ca si canditat din parte PSD la primarie in iunie 2012),fuge la UNPR-1%
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 8:25 pm
Pt.13
Problema este că modul de producere al energiei termice trebuie schimbat. Preţul de producţie al gigacaloriei şi cel facturat populaţiei, în condiţiile lipsei subvenţiei guvernamentale, este prea mare. Investiţiile care trebuie făcute printr-un srl al CL ar fi prea mari, în condiţiile unui buget deja cheltuit.
Comentariu prin lucian visa — marți, 21 februarie 2012 @ 8:26 pm
poate ne spune domnul visa cand a semnat ordinele de plata pentru CT ?
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 8:26 pm
Caldura trebuie furnizata indiferent de comentariile unor rautaciosi care posibil sa serveasca alte interese
Cand vom avea caldura in case puteti sa luati la puricat contractul cu Callatis Therm
Cred ca unde este dialog si inteligenta exista si sperante !!
Felicitari pentru postul incredintat
Comentariu prin Timo — marți, 21 februarie 2012 @ 8:27 pm
pana la urma v-a venit randu la jocu dea primaru varianta demo…….cum ati facut? ati dat cu banu sau ati tras batu mai scurt?………….oricum ar fi ma indoiesc ca o sa mai avem caldura……singuru lucru care il veti reusi sa faceti va fi sa trageti pnl-u mai jos decat este acuma…….
Comentariu prin omu de zapada — marți, 21 februarie 2012 @ 8:28 pm
pt.25 :se poate si mai jos de atat?
Comentariu prin infrigurata si scarbita de politicieni — marți, 21 februarie 2012 @ 8:34 pm
Caldura caldura bla bla bla caldura dar apa calda nu zice nimeni nimik sau asta e mai un lux sa nu uitam ca vine primavara vara toamna 8 luni fara apa calda macar standardul minim de viata asiguratil
Visa eu vreau apa calda nu am nevoie de caldura
Apa calda luxu asta nu vb de el?
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:36 pm
Pt.28
Voi fi reprezentantul unui grup de 10 consilieri care şi-au asumat rezolvarea problemei căldurii în acest sfârşit de iarnă. După asta voi lăsa pe altcineva la conducere.
Comentariu prin lucian visa — marți, 21 februarie 2012 @ 8:37 pm
pt 18. eu l-am intrebat pe d-nul visa care acum este si primar. asa ca… ar trebui sa-mi raspunda daca nu-i cu suparare.iar cel de la 23 ar trebui sa stie ca , trebuia sa fie furnizata caldura atunci cand afara erau minus 20 de grade iar geamurile, copii si batranii erau inghetati bocna.voi chiar nu intelegeti ca lumea nu mai are bani pt caldura voastra de sute de lei pt 36 de ore… mai trebuie sa mai si mancam , sa ne mai si imbracam si sa mai platim si alte facturi daca nu va e cu suparare…
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:39 pm
alo domnu visa spuneti-ne va rog cand a-ti semnat op-urile pentru CT ?
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 8:39 pm
Poate ca in curand ne vom reintalni si iti voi demonstra ca nu este greu,este o chestiune de prioritate manageriala,depinde cum iti construiesti bugetul.Depinde ce optiune politica ai-capitalism salbatic gen Basescu sau stat social cu prevede Constitutia.
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 8:42 pm
care 28 d-nule primar? ai sters comentul din greseala sau cum ca nu inteleg?
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:43 pm
aha … a aparut. am inteles. multumesc d-nu primar visa.
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:45 pm
Bv domnule Visa suna ca in reclama aia FNI vegheaza degeaba mai dati caldura daca ne lasi falimentari si pleci nu cumva il lasati tot pe Filimon sa conduca poate mai spala el din rufele murdare
ps filimon nu e la unpr
pps eu tot vreau apa calda
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 8:47 pm
domnul visa nu ne poate spune cand a semnat ordinele de plata pentru reluarea furnizarii agentului termic pentru ca nu a facut acest lucru cu toate ca incearca sa induca opiniei publice aceasta impresie !
aceste op-uri au fost semnate si transmise CT astazi dar de catre altcineva !
haideti domnule visa recunoasteti ca nu a iesit asa cum va doreati dumneavoastra si cei 10 consilieri sa pozati in salvatori pe cai albi !
nici fostul primar nu a reusit sa vin astazi pe cai albi !
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 8:55 pm
chiar astia ne iau de prosti,se vede de la o posta ca tusac e bara bara cu iorgus si la Callatis Therm si peste tot,niste javre si mai ales lingaul ala de visa…care a supto si o mai suge inca…..curva politica,
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 9:05 pm
- http://www.youtube.com/watch?v=zw-5Jab2VUs&feature=related
Comentariu prin Beny — marți, 21 februarie 2012 @ 9:05 pm
Filimon e o lepra – citat din declaratiile domnului Minca. Astăzi Minca declara ca Filimon cu lacrimi in ochii își cerea iertare ca s-a purtat urat cu el. Ma gandesc ca dupa ce s-au pupat, s-au luat de manute si au fugit impreuna la UNPR! Oare acest partid este scoala de corectie sau pepiniera de candidati?
Comentariu prin Marius — marți, 21 februarie 2012 @ 9:06 pm
Dan geogescu,du-te la culcare,misiunea ta falimentara s- a incheiat.Ce sa inteleg prin nu ti-au iesit jocurile,NOAPTE BUNA PENTRU MULT TIMP
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:08 pm
Pentru anonimul de la 28
Daca nu mai doriti caldura aveti posibilitatea sa inchideti robinetii de la gigacalorimetru si in felul acesta rezolvati problema dar nu puteti sa tineti toata Mangalia in frig ca pana acum
Ca nu a fost caldura cand afara erau – 20 grade nu este vina noastra si ar trebui sa plateasca cei vinovati
Solutia pentru dv. este debransarea ( cat mai curand ) si asa ramaneti cu banii in buzunar macar pentru medicamente
Comentariu prin Timo — marți, 21 februarie 2012 @ 9:08 pm
Domnule Georgescu, văd că aveţi o mare problemă: dacă Vişa a semnat sau altul! Până acum, făceaţi cu Filimon societate a CL, avându-l director pe prietenul Vătafu, acum Filimon s-a dus cu coada între picioare la alt stăpân. Dumneavoastră ce mai faceţi? Faptul că n-aţi fost în stare să rezolvaţi problema în această echipă, luând o atitudine copiată la indigo după cea a domnului Tusac, pe care cu îndârjire îl declaraţi duşman (uşor manelistică distribuirea în rpieteni şi duşmani, dar vă aparţine!) ar fi trebuit să vă determine la o atitudine mai retrasă, nu credeţi?
Acum două zile îi linşam pe Vişa şi pe Andrei că nu sunt de acord cu matrapazlâcurile lui Dilimon (şi nu se chinuise nimeni să le asculte opiniile, Andrei le-a explicat în şedinţa de pomină), acum îl înjurăm pe Vişa că dă căldură. Cum o fi mai bine?
Comentariu prin monarhis II — marți, 21 februarie 2012 @ 9:09 pm
La UNPR,DANE,noapte buna
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:11 pm
Măi oameni buni, mai am puţin şi-mi face neuronul ca girofarul de la SMURD.
Cine este viceprimar, cui pot să-i umplu frigiderul dacă mă minte ?
Domnule Vişa, dacă tot ţi-au dat voie astăzi să umbli prin birourile alea şi tot spuneţi că ne daţi (ca la milogi) căldură, la ce preţ plătim noi populimea Gcal. ?
Eu am demontat caloriferele că îmi furau căldura produsă altfel. Le montez la loc sau nu ?
Dacă îmi vindeţi căldură mai scumpă decât pot eu plăti…mai bine lipsă. Sunt şomer şi nu-mi permit luxul să cheltui mai mult decât am.
Comentariu prin un cetăţean scârbit de rezultatele USL-ului local — marți, 21 februarie 2012 @ 9:13 pm
ANOMIM,nu ai obosit? du-te si tu la culcare,ai muncit prea mult astazi.
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:15 pm
Ultima ora
3 masini de combustibil sunt pe drum catre Mangalia iar a patra masina este inca la incarcare.
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 9:25 pm
Cate tone de combustibil sau achizitionat (am citit ceva de 50t) la ce pret si ce se intampla cu diferenta de bani de la 1500000 lei?
Poate sa imi raspunda careva?
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 9:28 pm
domnilor ,i-mi cer scuze daca deranjez ,dar trebuie sa va spun adevarul !
nu cred ca are importanta apartenenta mea politica la acest moment atata timp cat fac parte din echipa care a reluat furnizarea caldurii !(cu toate regiile si aranjamentele esuate de culise)
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 9:31 pm
VIORELE nu mai dezinforma ,in MANGALIA la ora 9,29 nu este caldura,iar 4 masini NU REPREZINTA NIMIC LA CEEA CE VREM NOI
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:32 pm
Domnul prefect a obtinut promisiunea conducerii SC Callatis Therm SA ca toti banii veniti de la guvern vor fi cheltuiti pentru achizitionarea de combustibil si nu se vor duce pe alte datorii.
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 9:33 pm
@47 – Informatia mi-a fost confirmata de catre Rafinaria Petromidia.
4 masini nu inseamna chiar putin – cca 80 tone
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 9:37 pm
DANE,du-te la culcare(i-mi cer scuze-CORET IMI CER SCUZE-),ai facut parte dintr-o echipa AVENTURIERA,-noapte buna pana cel putin in 2020-UNPR-1%
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:38 pm
pentru 40. de o ora incerc sa va desenez ca visa nu va da caldura ci doar incearca sa induca opiniei publice acest lucru !
ordonantarile de plata pentru 9,5 miliarde au fost semnate de domnul filimon astazi de dimineata inaintea demisiei ,iar pentru restul de 4,5 miliarde de domnul minca astazi dupa amiaza !
asta incerc sa va spun CU DOCUMENTE !
fara cai albi
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 9:39 pm
Am impresia ca latram ca prosti aici raspunsurile nu vin si facem politica ca betivani la bodega
Nu o sa se rezolve nimik prafu de caldura il dau ca sa aiba ce lua la intretinere ca nu aveau justificare
Dane nu ai inteles ceva manevra era facuta de la guvern 1500000 lei de urgenta sa platiti voi plateati va mai duceati odata inca 1500000 si uite asa se imbogatesc baieti destepti trebuia sa faceti plata din timp ca nu puteati face nimik
castigam si noi populati si voi
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 9:42 pm
VIORELE,80 tone inseamna 36 ore CALDURA NON -SPOP.PAAAAAAAAAAAAAAAA!Ca sa nu spun mai multe.
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:43 pm
ANONINULE,du-te mai frate la culcare,esti in plus,NOAPTE BUNAAAAAAAAAA!
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:46 pm
Pt Dan Georgescu:
- ce interese aveai de l-ai propulsat pe Dl Vatafu la conducerea viitoarei societati (care era imposivil de creat) ?
- ce interese aveai de l-ai imbrobodut pe Dl Filimon cu aceasta idee?
- ce interese aveati voi sa faceti o societate cand licenta Anrsc dura minim 30 de zile si iarna…trecea… ?
- ai face bine sa stai si sa inghiti in sec impreuna cu Dl Filimon si in compania prietenului dumitale Dl Vatafu !
Comentariu prin Ala eu, ala eu — marți, 21 februarie 2012 @ 9:48 pm
Pt viorel de 1500000 lei cate tone achizitionezi ca nu stiu pretul
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 9:49 pm
anrsc-ul a promis eliberarea licentei clasa 1 in trei zile iar societatea aprtine 100% consiliului local !
dar cred ca atata timp cat sunteti anonim nu va datorez nici un raspuns !
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 9:50 pm
PT@55 si ceilalti rationali de pe blog- CORECT
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 9:51 pm
ultima factura rompetrol aprox 3900/tona !
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 9:51 pm
@53 ai dreptate, dar din intreaga suma se pot achizitiona cca 400 to
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 9:52 pm
noi stim altceva stimate domn.ati incercat prin presiunea oamenilor din sala sa acoperiti rezilierea contractului.ati incercat sa ne bagati pe gat o alta firma care sa preia centralele.pana aici este totul bine si frumos.ati uitat insa sa ne spuneti, ca dvs impreuna cu filimon si daniel slavescu urma sa puneti mana pe termoficarea orasului.ati gandit-o bine dar nu v-a iesit.asta ne arata cat de mult va pasa de oamenii din mangalia.ati incercat sa manipulati opinia publica si ati fortat votarea unui proiect de hotarare care va puneau centralele la picioare.dupa atata suferinta si batjocora nu ati facut decat sa continuati in stilul lui tusac.rusine sa va fie.nu va pasa decat sa trageti tunuri de miliarde dupa care sa va doara in fund de oras.
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 9:52 pm
anonimilor !
nu meritati raspunsuri !
tot ceea ce afirm are la baza documente !
poate totusi recunoaste dl visa cine a platit combustibilul ?
Comentariu prin georgescu dan lucian — marți, 21 februarie 2012 @ 10:01 pm
Pentru georgescu si nu numai.Cei care te cunoastem stim cate parale faci.Cineva, aici pe blog si-a permis sa-ti dea ceva sfaturi.Ai face bine sa te gandesti la ele,ca tot au scapat de tine cei din primarie.Referitor la caldura ,fara sedinta de azi in care a trecut proiectul cu majorarea pretului la gigacalorie incepand cu 01.01.2011.nu aveam caldura.Cu documente!Explica opiniei publice de ce o luna de zile populatia a stat in frig?In afara de a propune proiecte tembele ce-ati facut?Vrei sa-ti spun eu?Si opiniei publice…Tot cu documente.
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 10:02 pm
VIORELE,ai dreptate dar sa vedem a zis ORBUL
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 10:04 pm
Domnule Vişa,
… Îmi pare bine că Bogdan s-a ţinut de promisiune. Deci duminică nu m-a minţit
… afirmaţia lui era reală : nu era de acord cu proiectul promovat de Bebe ! … şi votului a semănat mai mult cu o strângere de degete în uşă 

… şi să auzim de bine.
Duminică v-am strâns mâna pentru că aţi meritat-o din plin … după sedinţa de pomină în care latifundiarul Olan a făcut gestul cel mai abject, inspirat din lecţiile învăţate de la bătrânului edec Iliescu cu ocazia plantării panseluţelor în piaţa Universităţii de către mineri. Tot duminică v-am felicitat public pe bloguri … iar astăzi vă felicit din nou pentru mandatul primit. Posibil să ştiţi de la lupii tineri, Lucian şi Marius, părerea mea despre alegerea dumneavostră în funcţia de vice cu atribuţii de primar … o consider cea mai bună din toate variantele vehiculate .
Felicitările mele le merită toţi cei 10
Aseară am anticipat , şi cine a vrut mi-a înţeles mesajul … mai multe n-am vrut să afirm ! Oricum, era singura soluţie viabilă pentru deblocarea situaţiei de criză în care se intrase
Amu…spor la muncă
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 10:07 pm
@55,58,61- referitor la reziliere – cu scuzele de rigoare cred ca vorbiti in necunostinta de cauza.
referitor la numirea mea la conducerea societatii ce urma a se infiinta – am propus dlor consilieri numirea unei persoane politice agreate de dansii daca doar asa acest proiect isi gasea sustinerea politica.
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 10:09 pm
Domnu Georgescu ,de ce nu spui opiniei publice,cu documente,favorurile pe care le-ati facut pentru consilierii daniel slavescu si voicu mihai?Ce zici?
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 10:11 pm
@41@ ESTI UN MINCINOS ,,,, COCOTA TEPOASA ,,,, TOT CU ACTE…..DOAR MINCA SI ATAT A SEMNAT OP.
Comentariu prin ADV — marți, 21 februarie 2012 @ 10:25 pm
@Ala eu, ala eu — marți, 21 februarie 2012 @ 9:48 pm
. Inclusiv duminică la aceea vestita adunare l-am rugat să promoveze acel amendament după ce căzuse proiectul. S-a încăpăţânat … era şi sub tensiune şi probabil a crezut că se mai poate, deşi toate scenariile erau împotrivă lui !
Chiar dacă proiectul promovat a căzut consider că îţi pot răspunde şi eu
-Viorel a fost promovat pentru că plecase recent din respectiva societate, îi cunoştea atât punctele forte cât şi cele slabe, iar pentru Dan şi Bebe era normal să promoveze o persoană de încredere din anturajul lor . Este o chestiune des uzitată în toate sferele social-economice de pe mapamond .
-Vina lui Costică Filimon a fost una singur: s-a răsucit 180 grade crezând în varianta unui SRL fără să se gândească prea mult la consecinţele pe care le poate avea o reziliere unilaterală care nu se încadrează în lege. În prima fază el a dorit ceea ce face Vişa astăzi, adică recunoaşterea preţului de producţie şi furnizarea de căldură către populaţie la un preţ cât de cât suportabil … dar în timp un mecanism la rotiţă s-a blocat şi nu mi-o explic de ce
-Se poate funcţiona fără licenţă. Rominterm a funcţionat fără licenţă aproape 5 luni . Nu era asta problema
-Dan are şi bune şi rele, ca oricare pământean, probabil că ar trebui să fie ceva mai temperat. Dacă tu crezi că este o pacoste , este problema ta, dar evidenta lui reuşită în afaceri spune că este un individ care nu îşi ţine degeaba capul pe umeri
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 10:26 pm
DANE,ce importanta are cine a platit combustibilul?VREI IMAGINE?
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 10:27 pm
SCUZE, PENTRU @51@ ERA MESAJUL MEU ,, SA NU MAI MINTI ..TEPOSULE
Comentariu prin ADV — marți, 21 februarie 2012 @ 10:27 pm
pentru 69@ cine e bebe?
petru restu cine e nosferatuu???
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 10:34 pm
nu vreau imagine multumesc frumos ,dar nu e corect ca visa sa minta cu nerusinare dupa ce a votat invers ?
imaginea este pentru filimon minca si ceilalti 5 consilieri chiar daca vrea sau nu dl visa !
Comentariu prin gdl — marți, 21 februarie 2012 @ 10:38 pm
Pentru lucrările anuale de reparaţi şi întreţinere instalaţii şi reţele electrice, precum şi posturi de transformare, Enel Distribuţie Dobrogea, Zona MTJT Constanta anunţă întreruperea furnizării energiei electrice în timpul lucrărilor după următorul program :
Miercuri 22.02.2012 Loc. Mangalia: Bl. PY 2, 3, 4 Bl. H1 B, H1 A , CT 14 , R2B, G E1, E5, E8, E2, E7, H6, H13, H14, E9, CT 11, E6, E8 –intre 08.-16
Joi 23.02.2012 Loc. Mangalia: Bl. G1, H2, 140 , Ateliere, str: Petru Maier ,BL. V1, V2, V3 str: Mihai Viteazu , Oituz: MG 23, 25, 27, 21, 17, 19, CT 18 –intre 08.-16
Vineri 24.02.2012 Loc. Mangalia: Bl. T3, Y4, Y5, Y3, Y2, Y1, Cresa, Gradinita–intre 08.-16
Sambata 25.02.2012 – Loc. Mangalia:Bl. E, M, F, C1, C2, C3, PX3, PX4, PX6, Banca Comerciala, Scoala 5, Farmacia 47, str. Doctor Motas, Parvan, Eminescu, Tepes Voda , BL. PY 1 intre 08.-16
Comentariu prin Farul genovez — marți, 21 februarie 2012 @ 10:46 pm
Să înţelegem că furnizarea căldurii le era la îndemână lui Filimon, lui Georgescu şi lui Vătafu de la început, dar refuzat să o facă? Să înţelegem că Filimon şi-a dat demisia în momentul în care a rezolvat situaţia? Revoltător este că ni se insultă inteligenţa tocmai de către astfel de oameni! Dacă OP-urile au fost semnate de Filimon, de ce nu a făcut-o din prima zi, de când a avut fondurile guvernamentale în conturi? Singura explicaţie logică este că au încercat să aibă câştig prin societatea pe care ne-o băgau pe gât cu forţa, iar când au văzut că nu pot să câştige doar ei, au apelat la Palaz.
Comentariu prin monarhis II — marți, 21 februarie 2012 @ 10:48 pm
Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 10:34 pm
Lui Costică Filimon îi spun şi Bebe … de vreo 24 ani
cine e nosferatuu???
Super 
Pentru mine rivalitatea politică se joacă pe terenul politic, iar când ies de pe acel teren, toţi oamenii, chiar şi duşmanii politici, îmi sunt prieteni 
…observ că o comiţi des cu “î-mi”
Observ că numele nickul meu are nevoie de trei semnul întrebării
Hai să-ţi povestesc: nosferatuu are corespondent în numere care semnifică ceva 05.06.66 … şi este cel care îi cunoaşte pe cei trei “răufăcători” : Filimon, Viorel şi Dan.
Reţine
Şi ca să vezi , mă voi lua şi de Dan
Dane, îmi se scrie întotdeauna fără cratimă
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 10:48 pm
@69 – dle nosferatu, eu nu as incadra notificarea de reziliere ca fiind una iesita din lege. Exista un concurs de evenimente (pe care eu nu le pot face publice) care au dus la luarea acelei decizii. Atata timp cat nici o alta autoritate a statului nu putea garanta cheltuirea de catre furnizor a banilor veniti de la guvern strict pentru achizitionarea de combustibil si nu pentru stingerea unor datorii mai vechi ale furnizorului, avansarea acelor banii era sub semnaul intrebarii. Astazi, domnul prefect a reusit sa obtina aceasta garantie.
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 10:53 pm
75@ rationamentul mi se pare corect
Comentariu prin DEZGHETZATU — marți, 21 februarie 2012 @ 10:58 pm
Imi pare rau ca intervin pe aceasta cale, dar cred ca trebuie facute unele precizari, este pentru a doua oara cand scriu pe acest blog si sincer doar mi-as dorii sa ma informez nicidecum sa comentez…..
Domnule Ciuraru plecarea lui Viorel din societate s-a facut acum un an de zile ce era valabil acum un an pentru Mangalia nu mai reprezinta actualitate….iar plecarea lui nu a fost facuta pe un criteriu politic asa cum a fost insinuata pe acest blog…afacerea este afacere nu are culoare politica …sunt comvins ca-mi cunoasteti parerea vis a vis de ceea ce s-a intamplat inainte…corect s-au facut lucruri extrem de bune si in interesul societatii si inainte, dar lui Viorel i se trage de la faptul cand i s-a cerut incredere 100% a ascuns faptul ca 80 tone de reziduri erau tinute in contabilitate inca din 2004, an de an ca si combustibil cu posibilitate de a fi valorificate, este corect? Nu as mai vrea sa vorbesc despre contractele incheiate in mod aberant…..
In rest sa stiti ca pe Viorel l-am iertat pentru toate insinuarile ce le-a adus conducerii si amenintarile aduse angajatilor, cu toate ca nu mi s-a parut corect, avand in vedere ca a fost o perioada indelungata angajat al acestei societati si cu multi dintre ei lucrase…
Ii doresc suces in continuare si pentru orice alta discutie usa ramane deschisa din partea mea este practic o cale de dialog intre fostii si actuali manageri, sper ca interesul nostru sa fie comun si anume….FURNIZAREA IN MOD CONTINUU A AGENTULUI TERMIC!!!
Multumim mult pentru intelegerea de care a dat dovada populatia Municipiului Mangalia!
Scuzele de rigoare cetatenilor pentru ineficienta noastra, speram ca lucrurile sa intre pe un fagas al normalitatii!!!
Comentariu prin CALLATIS THERM — marți, 21 februarie 2012 @ 10:59 pm
@vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 10:53 pm
Ştii că am discutat însumate poate chiar ore în şir despre subiect. De fapt frumuseţea dreptului în asta rezidă: fiecare are propria interpretare şi din asta se nasc “speţe” precum lecţiile invăţate care conturează o imagine cât mai clară şi cât mai aproape de adevăr , cu condiţia să fie foarte bine ambalate în lege şi normă !
Astăzi dacă mă întrebi, ţi-aş fi dat un pont … şi asta după ce l-am auzit pe acel nene la RomâniaTV, dar pe care nici un jurist al primăriei nu a fost în măsură să-l aibă pe masă OG 21/2004 . Era singura care putea încadra acţiunea de denunţare unilaterală în regim de urgenţă !
Dar … ca de obicei , după ce s-a dezumflat buboiul
Garanţia se putea opţine tot de atunci cu condiţia să fii bătut la uşă care trebuie mai des şi mult mai apăsat, iar asociaţiile de proprietari să-şi fi exercitat dreptul de a sesizare a instanţei penale !
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 11:05 pm
a venit caldura
sufleteasca a lu nea visa
Comentariu prin Anonim — marți, 21 februarie 2012 @ 11:14 pm
CALLATIS THERM — marți, 21 februarie 2012 @ 10:59 pm
Vreţi să mă simt flatat că îmi răspundeţi în nume propriu
Desigur, iarna asta m-aţi mâncat ani din viaţă, atât mie cât şi comunităţii în ansamblu … şi este de datoria instanţei penale să le rezolve, iar … ce aveţi cu Viorel , rezolvaţi-l tot cu el , dar nu pe blog !
Problemele din interiorul societăţii voastre, trecute, prezente şi viitoare nu mă fac nici mai bun nici mai rău şi nici mai interesant
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 11:15 pm
la coment 80 …. obţine
Comentariu prin nosferatuu — marți, 21 februarie 2012 @ 11:19 pm
@79 stimate domn/doamna, eu nu am amenintat pe nimeni – nu sunt un tip deloc suparacios si cu atat mai mult razbunator (fosti colegi, care sunt corecti, va pot confirma acest aspect).
Vis a vis de ,,incredere 100%” – va contrazic, in cazul meu mi s-a cerut supunere si nu colaborare, iar ordinul de mazilire a venit direct de la Tusac inca de la preluare- aduceti-va bine aminte ca nici nu ati avut timp sa ma cunoasteti !
Pentru acele reziduri despre care faceti referire exista un raport facut catre conducerea societatii de la aceea data, raport ce cred ca sta la baza scoaterii din contabilitate a acelei cantitati si comercializarea rezidului de catre dumneavoastra. Acel rezid a fost preluat in mare parte de la GOLD RA, iar restul din depuneri in timp asa cum rezulta si din fisa tehnica a produsului.
Nu cred ca sunt motive pentru a fi iertat deoarece nu eu am gresit fata de dvs ci din contra, eu ar trebui sa fiu cel care sa ierte. Dar asa cum am spus mai sus nu sunt un tip suparacios si razbunator. Sunt deschis la dialog dar va pot respecta doar daca va faceti treaba bine si nu ca in iarna aceasta.
Totodata, va garantez ca interesul meu este doar FURNIZAREA IN MOD CONTINUU A AGENTULUI TERMIC, eu fiind unul dintre acei multii clientii nemultumiti.
Comentariu prin vatafu viorel — marți, 21 februarie 2012 @ 11:50 pm
@80 – Dle Vali stiam la acel moment de OG 21/2004, aceasta intarindu-mi motivele de sustinere a legalitatii actiunii.
Mai vorbim pe subiect.
Comentariu prin vatafu viorel — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:02 am
“În concluzie, s-a ajuns la soluţia prezentată de prefectul Palaz în urmă cu o săptămână, iar Mangalia va avea căldură timp de 12 ore pe zi, pe un interval fix de 2 săptămâni.” via Replica.
12 ore? Cine decide?
Comentariu prin Mirela — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:08 am
Fili…. Esti un labagiu
Comentariu prin Dorel — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:27 am
Daneeee…….pe cat sunt eu de anonim, pe atat esti tu de labagiu. Si pretenu tau fasole e la fel
Comentariu prin Dorel — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:32 am
Uauuuu e caldura.
Comentariu prin Gina — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:52 am
@ 14 si @16 Felicitari ! Adevar grait. Dar cata umilinta si degradare morala sa primim din partea acestor nelegiuti care se acompaniaza in rafuieli picante si aprobari pentru propriul buzunar. Oare vom fi in stare sa amendam la momentul potrivit comportamentul lor. Ma tem ca se v-a uita si iar se repeta istoria. Doamne ajuta sa nu am dreptate !
Comentariu prin Geo — miercuri, 22 februarie 2012 @ 7:53 am
SI unde e caldura promisa aseara??! Masina de combustibil am vaszut-o!Sau s-o fii evaporat iar?
Comentariu prin VIC — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:11 am
Multumim pentru caldura dar afara s-a incalzit si nu vrem sa ne vina pentru cateva zile 600 ron ?Pe noi de ce nu ne intreaba nimeni daca mai vrem caldura si la ce pret este aceasta?Populatia doar trebuie sa plateasca fara sa fie consultata!!!!!!!!!!!
Comentariu prin IRY — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:16 am
PT 79 . Intre urmatoarele doua afirmatii ale d-voastra sunt uriase discrepante , si anume:
”Ii doresc suces in continuare si pentru orice alta discutie usa ramane deschisa din partea mea este practic o cale de dialog intre fostii si actuali manageri,” si urmatoarea : ‘Nu as mai vrea sa vorbesc despre contractele incheiate in mod aberant…..”
deasemenea in momentul negocierii contractului de achizitionare a actiunilor Rompetrol de catre C&C , ati avut acces la toate documentele din contab si de deschidere totala , nu vad de ce apare urmatoarea afirmatie : ”dar lui Viorel i se trage de la faptul cand i s-a cerut incredere 100% a ascuns faptul ca 80 tone de reziduri erau tinute in contabilitate inca din 2004, an de an ca si combustibil cu posibilitate de a fi valorificate.” Nu ati stiut ce sa intrebati sau …..
rugamintea mea este sa va vedeti de activitatea d-voastra ca aveti ce face si sa ne vedem fiecare de drum . daca sunt fapte de natura penala , va rog actionati ca atare , daca nu aveti grija de drumul d-voastra .
Iulian Staicu
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:48 am
Ptr 79 – Nu stiu daca chiar reprezentati Callatis Therm, dar oricum va pot spune cateva lucruri: am lucrat cativa ani cu Viorel si pot spune ca-l cunosc destul de bine.Am fost dati afara impreuna(la pachet cum spunea cineva din conducere) si chiar inteleg motivul pentru care am fost exclusi(avand functii de conducere), dar a veni cu acuze ca ar fi “incheiat contractele in mod aberant….. ” sau “ar fi ascuns anumite lucruri” mi se pare hilar, din moment ce ati avut acces la toate documentele din societate inca din prima zi a sosirii dumneavoastra in Mangalia.
Baiar Musledin
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:32 am
Cum CALLATIS THERM vrea sa mai fiinteze si dupa episodul din aceasta iarna?Vad ca plini de angajamente ,sperante si vorbe dulci.Sper ca nicio administratie din Mangalia nu mai continua colaborarea cu aceasta firma,Sper de asemenea ca infiintarea unei firme cu garantii serioase pentru asigurarea caldurii si apei calde,sa constituie un punct principal in programul politic al orcarui partid si candidat iar cei ce sar in sus de bucurie pentru citeva ore de caldura sa se mai gindeasca si sa lase simpatiile politice.
Comentariu prin doru — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:07 am
Domnule Visa vrem si un pic de apa calda daca se poate ca ne-am saturat sa ne spalam la lighean.Deoarece uni am fost de buna credinta si am crezut ca traim in sec XXI am neglijat sa ne punem boilere ca sa avem apa calda.Totusi cred ca trebuie un pic de respect fata de cei care isi platesc datoriile la timp.VREM APA CALDA
Comentariu prin maria — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:33 am
au obrazul la fel de gros ca si clasa politica din mangalia. de altfel ,ei cred ca ne jignesc inteligenta si memoria daca se asteapta ca dupa aceste doua saptamani de caldura cica non stop , cand deja aproape nu mai era nevoie,noi vom uita frigul indurat si umilinta la care am fost supusi. nu mai vorbesc de copiii bolnavi de mucegaiul inflorit precum pomii primavara etc
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:36 am
Uraaaaaa..Cel mai bun pret/ giga – 670 lei . TOT AMARITUL ISI VA PUTEA PERMITE SA PLATEASCA cam 1000 lei lunar caldura.
CT va ramine in Mangalia pina se vor plictisi, de stat si incasat bani. Cum primaria e inglodata in datorii, diferenta de pret din 2011 va trebui recuperata de la populatie, CIT vom vedea.
Exceptind subiectul caldura, la MANGALIA PDL A INTRAT IN USL ???? CE BUCURIE O FI PE TUSAC PTR CA A REUSIT SA-L AIBA COLEG DE ALIANTA PE NASU.
Comentariu prin jukov — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:53 am
NU MAI VREM CALDURA .NU VREM SA VA PLATIM NOI TOATE DATORIILE VOASTRE.SA VA FIE RUSINE CA VA GANDITI DOAR LA CIOLAN.
Comentariu prin ely — miercuri, 22 februarie 2012 @ 11:16 am
filimon trebuie sa plateasca pentru greselile pe care le-a facut. la fel si consilierii lui si prefectul constantei. ne-au tinut in frig pentru a-si face campanie electorala pe spatele si suferinta oamenilor. un penal nenorocit incapabil sa gestioneze o criza colosala.
sa va fie rusine nesimtitilor!!!!
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 11:46 am
oare de ce se mai da caldura cind afara sunt +8 grade celsius ?? ne-am obisnuit fara de la -16 grade celsius ??
mai bine dati numai apa calda………caci la pretul gkal. nu va va plati mai nimeni ………si pe buna dreptate ……plecati odata toti nepuitinciosii de consilieri si sa nu va mai vedem pe vreo lista de candidati …………
Comentariu prin oare de ce — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:40 pm
@ 65-” Posibil să ştiţi de la lupii tineri, Lucian şi Marius”, Pana la urma recunosti ca Mangalia este condusa de o haita de hiene(se pare ca esti infratit cu ei,deci in PNL),deci viitorul orasului este tot sumbru.
Comentariu prin Beny — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:56 pm
da sigur….singua solutie e filimon…sau minca…sau iorgus…
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 1:05 pm
Haite de hiene care se bat pentru ciolan sunt in toate partidele
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 1:55 pm
Filimon=Minca=Iorgus=0
Comentariu prin analistul — miercuri, 22 februarie 2012 @ 2:28 pm
Lasa-i sa ne dea caldura non stop, pt ca altfel iar baga cateva zile cate 12 ore si platin cat pentru o luna. Asta din doua motive: principalul e ca o aprindere pe zi, aducerea apei la o anumita temperatura inseamna in fapt aproape inca 12 ore la o temperatura onorabila. Adica, pentru cine n-a inteles, mai bine lasi caldura sa mearga la o temperatura potrivita decat sa o opresti si iar sa pornesti ditamai centrala. Poate presedintii de asociatie, cand vor fi chemati sa opteze zilele urmatoare pentru un anumit program sa aleaga ori caldura non stop, sa stim pe ce platim, ori deloc, ca doar ne-am invatat fara.
Cat despre alesii nostri… altii noi si care poate au priceput ca pot fi linsati de isi bat joc de noi, cum au facut-o actualii!
Comentariu prin baubau — miercuri, 22 februarie 2012 @ 3:08 pm
Al doilea motiv era ca trebuia sa piarda cineva din imagine, dar nu s-au asteptat sa piarda chiar toti, ca o fi romanul prost, dar nu prea sufera sa fie altul mai “jmecher” ca el, asa ca se prinde repede de furaciuni
))
Comentariu prin baubau — miercuri, 22 februarie 2012 @ 3:10 pm
Viorel Vatafu nu mai lucreaza la Callatis Therm pt ca a fost coordonatorului furtului de combustibil.
Iata cum se proceda:
- masinile cu combustibil descarcau in centrale o cantitate mai mica cat cea cu care plecau de la Rompetrol si la fiecare cisterna ramaneau in cisterna 2-5 tone de combustibil care era apoi valorificat la negru cu ajutorul transportatorului Ginomir/Gef. Viorel Vatafu supraveghea personal descarcarea cisternelor si “contabiliza” combustibilul furat.
- fostul director general Adrian Stefan si fostul director tehnic Musledin Baiar aranjau totul din hartii (sunt oameni competenti in domeniu) astfel incat sa acopere operatiunea lui Viorel Vatafu
- fochistii si maistrii erau “cumparati” sa taca prin faptul ca toate rezervoarele nu erau sigilate si le se tolera furtul la scara mica (1-2 canistre pe tura) pe care il vindeau la diverse persoane fizice care aveau centrale termice pe CLU
- cantitatea de combustibil furata era in jur de 800-1000 tone pe an, avand o valoare de aproximativ 8-900.000 USD
- banii se imparteau frateste, primeau o parte directori din Rompetrol, era fericit si transportatorul si directorii Rominservices Therm traiau foarte bine.
Comentariu prin un securist — miercuri, 22 februarie 2012 @ 3:49 pm
visa o sa vin la Primarie sa-ti demenstrez cat este de demagog, nesimtit si ipocrit. Oricum e ultimul comentariu pe care-l mai fac pe blogul tau de rahat.
Comentariu prin sss — miercuri, 22 februarie 2012 @ 4:55 pm
96-Chiar crezi ca Visa este seful CT? Visa este ghiocelul lui Tusac,peste citeva luni va fi din nou brandusa lui Iorgus,punem pariu?
Comentariu prin Beny — miercuri, 22 februarie 2012 @ 6:25 pm
CINE-I DE FAPT VICEPRIMAR LA MANGALIA ACUM ???????
Ieri, CINEVA a postat un anunt trasnet : NU TRECETI PRIN FATA PRIMARIEI, CA RISCATI SA FITI PUS PRIMAR “. Orice comentariu si asemanare cu povestile despre PACALA probabil ca NU SINT intimplatoare la Mangalia.
Domnilor consilieri, vreau si eu ptr o zi sa fiu primar, FARA PORTOFOLIU, va cer pre mult?? NU-MI TREBUIE PAMINT, SAU VILA, NUMAI SA STAU LA BIROU.
Comentariu prin jukov — miercuri, 22 februarie 2012 @ 6:55 pm
pentru 79:crezi ca daca iti ceri scuze pentru ineficienta totala de care ati dat dovada lumea o sa uite? Eu nu cred:fiecare parinte isi va aminti cat de racit i-a fost copilul,sau cat am dat TOTI pe medicamente si la curent electric.
Cum e posibil sa platest-NUMAI CALDURA- 360 lei/ianuarie cand noi am stat mai mult in frig?
nu ti-e este rusine sa vii aici si sa iti ceri scuze? Scuzele tale nu ne scutesc de plata energiei electrice+caldura”sufocanta” pe care am primit-o.Si ,daca stau si ma gandesc mai bine NU CRED CA VA MAI VREA CINEVA DIN ORAS PE AICI.
Comentariu prin infrigurata si scarbita de politicieni — miercuri, 22 februarie 2012 @ 7:12 pm
Lucian! Sunt alaturi de suferinta ta!
Comentariu prin Eliberatu' — miercuri, 22 februarie 2012 @ 7:12 pm
@ 108 – tovarase securist esti bolnav rau. Chiar si scenaristul filmului AVATAR ar fi complexat de imaginatia dumitale.
Se vede clar ca esti pe dinafara cu procedurile de aprovizionare si gestionare a unei asemenea activitati.
Ce dracu domne’ mai aveai putin si o bagai in schema si pe femeia de servici.
PS
Ti-ai ales bine nickname-ul.
Comentariu prin vatafu viorel — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:32 pm
Bai asta de la 108 , ia niste sfoara si dute sa te spanzuri , se vede ca delirezi de la ce prostii spui. Esti dus cu pluta frate. Cine te crede, poate doar surzii
Comentariu prin Iarna nu-i ca vara — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:43 pm
nosferatuuuuule….visaaaaaa……ce mai faceti mai baietasi?
ia hai la nenea sa ne explicati voi mior si mioara care-i treaba cu urmatoarele, ca tare bine va mai pricepeti mataluta la de toate cele, respectiv:
in data de 30 Ianuarie 2012 anul Domnului, la postarea idioata intitulata “Comunicat PSD Mangalia din 29.01.2012″, la comentariul nr. 13, “il consigliere” zicea:
citez bai acestia:
“Sper ca Filimon să se ţină de promisiune şi să înceapă demersurile pentru rezilierea contractului de administrare a centralelor termice de către Callatis Therm.
Comentariu prin lucian visa — luni, 30 ianuarie 2012 @ 1:16 pm”
Acuma, mai vreau sa mentionez doar atata: nu e meritul meu aceasta aducere aminte, ci a unui cetatean pe care sant mandru ca l-am cunoscut.
Hai ca acuma am si caldura si astept cu nerabdare pana vine si luxul numit “apa calda” sa vad explicatiunile voastre intelighente!
Comentariu prin un cetatean al Mangaliei condusa efemer ba de visa, ba de... — miercuri, 22 februarie 2012 @ 8:53 pm
Pt 116 – Cetatene, bine zici! Ai dreptate domnule! Pai cu asta visa si-a dat cu firma in capul lui de molusca!
Ce a zis si ce a facut. Adica, l-a cam impins de la spate pe filimoney si ala intendent a comis-o!
Acuma, drept zic, urmaresc demult nenorocirea asta de blog si pare clar ca buna ziua. Parca sant toti de-o mama. Mama lor!
Serios, vine ziua votului si le iese pe nas. Votam independenti si daca apare vreunul pe vreo lista sa vezi ce si-o iau!
Comentariu prin cetatean satul de babuini politici — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:01 pm
Ooops! nosferatule ce teapa gen “dilema existentiala” ti-ai luat!
Si-ai mai stat si in frig ca prostu – no ofense – ca noi toti dealtfel!
Comentariu prin fanu lu visa :D — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:05 pm
Bai asta de la 115 + Viorel Vatafu va cam deranjeaza adevarul!
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:12 pm
Anonimule de la 119, adevarat graiesti! Normal ca-i deranjeaza! De fapt, eu cred ca astia s-au nascut gata deranjati!
Lor le place sa fie totul in ceata, murdar, amestecat, gri. Numai asa pot ei fura in liniste. Dar lasa ca nu mai dureaza mult!
Comentariu prin dumitru — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:22 pm
visaaaaa, dormi?

dormi tataie ca noi nu te mai deranjaaaam. zau!
Lasa ca poate te suna nosferatuuuu sa te mai felicite pentru cat de vertical si de destept esti!
bai, voi ati facut “scoala” impreuna cu andrei, filibebe si nae? ca restu stiu ca nu au scoala!
mai, da’ urse oare ce mai face? e bine sanatos?
Comentariu prin Bogdan [altu bai, nu ala...] — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:33 pm
ne moleşise căldura… nu-i nimic ne revenim ….. la mine s-a oprit căldura, probabil s-a terminat combustibilul… sigur asociaţia nu a cerut încă sistarea energiei termice… AM TOT AŞTEPTAT UN COMUNICAT AL PRIMĂRIEI PLUS CALLATIS THERM CU PROGRAMUL, CONDIŢIILE DAR MAI ALES PREŢUL FURNIZĂRII ENERGIEI TERMICE pentru populaţie, COMUNICAT OFICIAL…DEGEABA AM ASTEPTAT-/ÎN ZADAR.. nici asociaţia nu a primit nimic.. de pe aici ştiu preţul de 350, pentru mine valabil până pe 29 dar nu aşa trebuie să aflu, nu ştiu nici ce va fi pentru perioada imediat următoare, mai furnizează sau nu, s-au certat din nou pe la primărie, prin tribunale… cu CT
poade s-a stricat ceva prin centrală……
Comentariu prin LOCALNIC "FERICIT" — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:33 pm
Localnice, io cred ca astepti degeaba. La mine mai e un sfert de calorifer caldut. Restul e rece. La avizier scrie ca ar trebui sa le dau vreo 520 lei pentru Ianuarie. O sa le dau in fise de 10 bani dupa ce strang toata suma. Sa-si merite si urse leafa – sa aiba ce numara. Cu ce mai gasesc pe strada…pana in decembrie poate se strange toata suma.
si ne explica ei cum e cu “Moartea Caprioarei”…. explicatia oficiala, caci cea neoficiala e simpla: niste hoti!
Dar lasa ca se trezeste visa si vine si nosferatuuuu
Da’ nu-i bai ca vin alegerile si or sa vada ei. Ies la vot cu tot neamu’ si votez numai independenti daca or fi. Dar fara pacalici gen niculescu cu boroi iepurasii lui iorgus. Fara prostii din astea.
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 9:44 pm
Anonimule de la 123-ai dreptate dar independentii care ar vrea sa candideze ( si nu sunt cu nici un partid ) nu au fonduri pentru campanie electorala asa ca…lumea daca nu te stie nu te voteaza oricat de corect si integru ai fi.
De asta nu cred ca avem sanse sa avem in oras un primar independent ,corect si cu coloana vertebrala…de consilieri …nici nu mai vorbesc..
Apropo si la mine caloriferele s-au racit de pe la ora 21(centrala 7)
Comentariu prin infrigurata si scarbita de politicieni — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:11 pm
@Beny — miercuri, 22 februarie 2012 @ 12:56 pm
ei de partea “somnorosului chiulangiu” , yo de partea lui Băse şi MRU !
Hai că ţie îţi răspund
Discut cu oricine are capul pe umeri, poate mai mult cu “poneii” lui Vişa, dar asta nu schimbă datele probleme.
Doctrinar suntem în aceiaşi parte, ei înregimentaţi politic, yo nu
Vreo problemă din acest punct de vedere
Comentariu prin nosferatuu — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:20 pm
La timpul cuvenit veţi vedea un stil nou de campanie, ieftină şi mult mai eficace, evident pentru un candidat independent.
Comentariu prin un cetăţean scârbit de rezultatele USL-ului local — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:20 pm
Celorlalţi care îmi poartă de grijă … spor la treabă
Comentariu prin nosferatuu — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:23 pm
Domnule Vişa,
…
Să nu se uite
Preţul de referinţă pentru populaţie a fost stabilit până pe deata 29 februarie 2012. Nu de alta, dar n-aş vrea să ne trezim pe 5-10 martie la fel ca pe 8 feb data sedinţei, că nu se poate stabili retroactiv şi vom avea două preţuri pentru martie ! …Cred că trebuie să luaţi în vedere perioada 01.03. – 15.04.2012 pentru a ieşi din iarnă
Pentru cei care nu ştiu … pentru februarie vom plăti astfel:
-de pe 27.01.2012 – 08.02.2012 – preţ giga 462 lei;
-de pe 08.02.2012 – 27(29).02.2012 – preţ giga 350 lei .
Ajutoare vor primi doar cei care beneficiază în baza OUG 70 de la bugetul de stat , cele locale fiind eliminate
Comentariu prin nosferatuu — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:37 pm
Nosferatuuuuuule
daca vrei sa-i raspunzi numai lui Domn Beny, atunci de ce nu-l suni fratie?
da’ te scuzam ca probabil esti nervos mai doctrinarule.
Daca postezi pe acilea, te vedem si noi…. Si parca meriti si-o replica, nu? Apropos, vezi ca-i vorba de “datele problemei” nu ale “probleme”
Stii de ce ma iau acuma de tine? Pentru ca l-ai felicitat pe visa si nu ai raspuns la ce zice omu’ de la 116. Any problem?
In rest, sa fii sanatos. Oricum “yo” nu-s inregimentat politic si nu-i votez pe nici unii – nici pe aia de-i simpatizezi tu, nici pe aia de-i antipatizezi.
Io am de gand sa votez un independent miorule!
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:47 pm
Mai nosferatule, n-ai priceput! Ba da, ai sa te trezesti pe 5-10 martie, dar va fi prea tarziu!
Zi-i mai si orele cand am avut caldura, nu numai perioadele alea ca nu facem jocuri de strategie aicisa…
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 10:50 pm
Paulica Folene-tata ce strategie de campanie electorala in colegiul 5 pregatesti din partea USL,ptr ca aici e clar ca Iorgus si Tusac,,,,pupat piata independentei !(dupa ce amandoi l-au nasit pe Visa)
Comentariu prin I.S — miercuri, 22 februarie 2012 @ 11:37 pm
Paaaai, iorgus e sefu pe colegiul 5 si cum o sa piarda primaria….o sa fuga repede sa prinda macar amaratu de colegiu. Da’ ce nu stie el este ca tot noi nu o sa-l votam nici acolo!!! paulica oricum e de umplutura, cat sa-si faca ei jocurile prin CL si sa jumuleasca si banii primiti de la guvern, ca tot erau moca, nu?
Acuma, ce nu ne explica nosferatu, in afara de faptul ca ne-a lasat in ceata fara sa ne spuna orele intre care am primit caldura si zilele, alea doua, trei cate or fi fost….e cine ce si de ce ar trebui sa plateasca. Oare CT nu are nimic de plata catre noi cetatenii? Poate ca ar avea. O sa aflam in curand.
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 11:49 pm
Mai oameni buni, tot e asa liniste pe blogul asta…am bantuit asa pe net si am dat de un site “mangalia punct mn”. Habar nu am al cui este, dar au acolo
un “Pool” interesant legat de cine credem noi ca o sa fie primar in 2012…
Foarte interesant! Arata cam asa rezultatele din seara asta:
Mihai Claudiu Tusac 8%
Zanfir Iorgus 18%
Ion Minca 1%
Viorel Oleniuc 10%
Sorin Andrei 0%
Danut Moldovan 1%
Ioan Negrea 0%
Mihai Voicu 2%
Filimon Constantin 4%
Ion Niculescu 3%
Candidat Independent 20%
Altcineva 35%
Rezultate ca urmare a vreo 250 si ceva de voturi in trei zile…
E tare chestia asta! Si uite cum au pus-o, “candidat independent” sau “altcineva”
Dar cum ar fi daca in loc de “sau” ar fi “si” ? Au pus-o!
Comentariu prin Anonim — miercuri, 22 februarie 2012 @ 11:58 pm
ATENTIE….SE INCHIDE PRIMARIA, ne anunta GIGI SINDICAT. Iancule, de ceva timp nu te-am mai vazut cu CRAVATA ROSIE, ori ti-a luat-o tusac ?
Comentariu prin jukov — joi, 23 februarie 2012 @ 8:09 am
eu zic sa punem o matura sa candideze….e independenta si arata ca altcineva….cine este pentru?
Comentariu prin biby — joi, 23 februarie 2012 @ 11:44 am
sondajul e prost facut! ultimele doua optiuni nu exista in mod real. am putea presupune independentul..ca fiind Cotlet, desi n-ar avea 20 %. Procentajul ultimelor 2 variante se va imparti celor dinainte. Adica putem avea un Tusac cu 10-15%, un Iorgus cu 25-30%, etc.
Comentariu prin mangaliot — joi, 23 februarie 2012 @ 1:38 pm
Tusac a castigat procesul cu Palaz.
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 1:38 pm
acum sa vezi circ! se intoarce Fat’Frumos pe cal alb, salvatorul Mangaliei. Refacerea trotuarelor, a fatadelor, se reia. Pachetarii radiaza! Caldura non+stop…GRATIS!
Comentariu prin mangaliot — joi, 23 februarie 2012 @ 1:48 pm
Da. Tusac a castigat procesul. Se intoarce in Primarie si o sa platim pretul de 677 lei/gigacal pe care l-a stabilit el cu CT-ul. De aceea nu a facut recurs la hotararea judecatoreasca.
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 1:52 pm
Salvatorul Mangaliei? Ha Ha Ha Poate Falimentatorul …….
Comentariu prin marius — joi, 23 februarie 2012 @ 1:55 pm
Cum dracu de nu incep mancatorii de cacat ai boraturii, sa improste iar cu ceea ce mananca si cu duhoarea lor caracteristica! Ma si mir, dar sigur ca nu e timpul pierdut! Tineti-va respiratia, ca de acum numai a cacat o sa miroasa in tot orasul, pe bloguri, exact pe unde bantuie boratura cu cacatii dupa el.
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 2:02 pm
nosfeferatule….unde esti mai “atoatestiutorule” ?……unde esti miorule?….parca ziceai ca i s-a soptit la ureche lui Tusac sa stea in banca lui…..parca puneai accentul pe “demis”…..acum ce mai zici?……ce folosesti?…unghia sau tesla?…..treaba este ca s-a prins lumea ca vorbesti doar sa te bagi in seama….pa pa portocaliule….de acum ocolesc comentarile tale pline de adevar…”succesuri” la imbarligat lumea
Comentariu prin razy — joi, 23 februarie 2012 @ 2:02 pm
e plecat sa-l pupe pe base-n fund. doar ti-a zis…
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 2:09 pm
Pt. #133
Cred ca procentajul de 35% atribuit la “altcineva” este inspirat din:
http://www.replicaonline.ro/ioan-becali-vrea-sa-candideze-la-presedintie-si-promite-paradis-fiscal-53534/
ca sa poate rezulta 102%.
Comentariu prin nabuco — joi, 23 februarie 2012 @ 2:44 pm
miine vine negru imparat sa-si reia atributiile.
Prefectul il asteapta sa-l mai suspende odata si cu aceasta ocazie poate il intreaba si procuratura de sanatate, la dosarul intocmit de curtea de conturi in 2009. Ce vesel era maganu aseara, cind dadea interviu la tv mazare.
Comentariu prin jukov — joi, 23 februarie 2012 @ 4:42 pm
baiatul asta chiar nu intelege ca a distrus un oras.pai dc mai vine asta inapoi dracu ne ia.oricum nu mai candideaza la primarie si astea 3 luni ramase o sa rupa normele.o sa indatoreze primaria de o sa stam la lumina lumanarii, 50 de ani de acum incolo.
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 6:05 pm
Dimineata m-a sunat un prieten din Buzau si mi-a spus ca l-a vazut ieri pe individul de la televizor care nu a votat caldura in Mangalia,dupa descriere era Visa.Mai sa fie,oare atit de minciunos poate sa fie moldoveanul asta cu pamint in Km O,in Neptun?
Comentariu prin la Neptun? — joi, 23 februarie 2012 @ 6:15 pm
ptr 147 nu iti fa pacate aiurea, visa e plecat din oras la inmormantarea tatalui sau. ma gandeam sa-l intrebi pe prietenul tau de la buzau daca a auzit cam cat a fost spaga prestata de tusac catre completul de judecata ptr a-i da castig de cauza, cand el e unul dintre marii penali ai UE. ca tot ii place sa fie mare la ceva in UE. va sta voua in gat KM 0 al lui visa, cand tusac isi face vacantele din banii nostri, isi plateste spagile din banii nostri, isi plateste avocatii din banii nostri, isi lasa incompetentii adusi in primarie sa traiasca din spagile cerute cu neobrazare…sunteti doar o gasca de hoti si de prosti, indiferent cat e dastepti va credeti voi. intr-o singura privinta, tusac are dreptate: atunci cand va cheama la el in birou sa vas puna cat e prosti sunteti. gloabelor!
Comentariu prin m.b. — joi, 23 februarie 2012 @ 6:27 pm
PT.147.Esti jalnic.Chiar nu ai limite? Asta pentru ca Visa si-a permis sa-si exprime un punct de vedere?Cu siguranta in foarte scurt timp o sa intelegi si tu ca a avut dreptate.Sunt convins ca unul ca tine n- ar fi reusit sa-si mentina pozitia intr-o asemenea atmosfera, specifica altor vremuri.Condoleante d-le Visa.
Comentariu prin Anonim — joi, 23 februarie 2012 @ 7:08 pm
Ţestoasa de pe stâlp
Un tânăr mergea pe jos printr-un sat şi la un moment dat decide să ia o pauză.
Se aşează pe o bancă, unde se afla un om mai în vârstă şi încep, firesc, să vorbească despre ţară, guvern, despre legiuitori şi cei asemenea lor.
Domnul îi spune tanarului:
- Eu îi compar pe parlamentari şi pe alţii asemenea cu o broasca ţestoasă aşezată pe un stâlp.
Intrigat, tânărul ii spuse:
- Eu nu înţeleg aceasta analogie … Ce vreţi să spuneţi, domnule?
Domnul a explicat:
- Dacă te plimbi prin ţară şi vezi cumva o broască ţestoasă stând in echilibru pe capătul de sus al unui stalp de gard, ce poţi să te-ntrebi?
Văzând nedumerirea de pe faţa tânărului, continuă cu explicaţia:
- În primul rând: Nu intelegi cum A AJUNS acolo.
- În al doilea rând: Nu poţi să crezi că STĂ acolo.
- In al treilea rând: Ştii sigur că nu ar fi putut SĂ AJUNGĂ ACOLO SINGURĂ.
- In al patrulea rând : E clar că N-ARE CE CĂUTA ACOLO.
- In al cincilea rand : Eşti convins de faptul că aceasta NU VA FACE NIMIC FOLOSITOR cât timp stă acolo.
Concluzii:
1) Singurul lucru raţional ar fi s-o ajuţi să coboare, iar ca să o ajuţi să coboare, TREBUIE SA FII ACOLO, LA VOT.
2) La viitoarele alegeri sa fim atenti cum votam si sa ne-ngrijim ca:
NICI UN ANIMAL SĂ NU AJUNGĂ PE STÂLP.
Comentariu prin si eu cu cine votez — joi, 23 februarie 2012 @ 9:21 pm
concurs mare concurs…premiu..o zi viceprimar..intrebare…cu ce firma a anvelopat primaria blocurile?indiciu..pe patron il cheama simion…
intrebarea doi..din ce traieste maganu neffind angajat nicaieri si neavand nici o firma?indiciu..a cui e firma pangalia care deja a concesionat jumate de oras???
se pregatesc intrebari referitoare la firma gerogianei a lu agachi si…una comfin..etcjucati si castigati..o zi la caldurica pe postul de vice
Comentariu prin vrei sa fii politician??? — joi, 23 februarie 2012 @ 10:42 pm
Condoleante domnule Visa !
Comentariu prin M Bogdan — joi, 23 februarie 2012 @ 11:13 pm
Un banc “in spiritul vremurilor”
Publicat mai 5, 2010 General 23 Comments
Vreau sa va aduc aminte de un banc incorect politic, dar care pare ca se potriveste de minune cu ce avem in prezent.
Un evreu se duce la rabin si ii povesteste ca traieste prost, ca are o casa mica, si ca e spatiu prea mic pentru toata familia, pentru copii, pentru el. Si ii cere un sfat, sperand ca intelepciunea rabinului il va face sa traiasca mai bine. Rabinul ii spune sa bage timp de o saptamana, in casa, capra. Evreul merge acasa, increzator in sfatul primit. Dupa o saptamana se intoarce. Rabi: “Ei, cum e?”. Evreul: “Rabi, e mai rau, e si mai aglomerat”. Rabinul ii spune atunci sa bage in casa, pentru o saptamana si vaca. Evreul merge acasa, cu incredere ca sfatul rabinului il va ajuta. Dupa o saptamana se intoarce: Rabi: “Ei, cum e?. Evreul: “Rabi, e si mai rau decat pana acum. Capra si vaca ocupa aproape tot spatiul, iar copiii nu mai au loc sa se joace. E greu. Ce sa fac?”. Rabinul ii cere sa bage, peste toti si oile. Evident, dupa o saptamana, evreul se intoarce abatut. “E foarte rau, Rabi, nu stiu ce sa mai fac. Deja nu mai avem loc nici sa ne miscam. Abia ne descurcam.” Atunci, rabinul ii spune ca solutia este sa dea afara animalele. Si capra, si vaca, si oile. Evident, evreul realizeaza ca avea de la inceput spatiu suficient. Si e fericit, multumind din suflet rabinului pentru sfatul cel bun care l-a ajutat sa rezolve problema.
Concluzia,se pare ca tiganul a pus in practica sfaturile rabinului si a jucat pe degete un oras intreg,acum multora o sa li se para ca este mult mai bine cu acelasi tigan nemernic,decit cu toate orataniile(a se citi viceprimarii) cu care au avut de a face in aceasta iarna.Deci,singura speranta este sa aveti tinere de minte,pentru momentul votului.
Comentariu prin Beny — vineri, 24 februarie 2012 @ 6:33 am
sa va fie rusine domnilor consilieri oricare ati fi si din orice culoare politica ati fi, toata iarna am tremurat de frig si am platit ceva ce nu am avut +facturi la enel, ca sa nu imbolnavim copiii. acum cand vine primavara ne bagati pe gat caldura , NU O MAI VREM!!!! de ce intelegeti doleantele cetatenilor? pentru asa ceva sunteti pusi acolo. ca sa faceti ce vrem majoritatea , nu sunteti acolo ptr interesele voastre. OPRITI CALDURA!
Comentariu prin aniela — vineri, 24 februarie 2012 @ 8:04 am
PTR 151 – vreau TU SA Castigi :
Intrebarea 1 – “Stiu, simion e un “baiat destept”, adus de gasca tusac- ciuperca si care NE-A DAT CALDURA CU FRISOANE TOATA IARNA.NE-A CREAT NISTE CONDITII SUPERBE, DE PLATIM ACUM SI “CALDURA”LUI CIT SI CURENT DE MILIOANE.
Intrebarea 2- “maganu traieste din pensia sanatoasa a lui taicasu, din indemnizatia de crestere a copilului SI DIN CEI MAI DA TUSAC (MIILE DE EURO)pe transport pensionari (cu legitimatie, dintre care cunosc persoana cu firma in santier si cu servici bugetar).
Cit despre premiu – sa fie linga “iubitul “primar mtc.
Comentariu prin GCJ — vineri, 24 februarie 2012 @ 8:16 am
http://www.replicaonline.ro/callatis-therm-obligata-sa-plateasca-daune-de-300-lei-pentru-fiecare-zi-fara-caldura-unei-femei-din-mangalia-53689/
Comentariu prin noi — vineri, 24 februarie 2012 @ 8:29 am
O tanara din Mangalia,a dat in judecata SC Callatis Therm si a castigat.Daca castiga si la recursul intentat,de Callatis therm,aceasta va castiga 300 lei/zi de intarziere in furnizarea caldurii si cheltuielile de judecata.Acest lucru,rr fi trebuit sa-l faca si Asociatiile de proprietari,pt.ca acestea au semnat in numele nostru cu firma furnizoare de caldura.Ne-am distrus apartamentele ca urmare a mucegaiului aparut si o parte dintre noi s-au si imbolnavit.Insa nu numai firma Callatis trebuie judecata ci si intrega administratie a Primariei Mangalia pt.modul defectuos in care a manageriat banul public.
Comentariu prin Matei — vineri, 24 februarie 2012 @ 2:07 pm
Eu zic sa dam in judecata Primaria! Nu cumva consilierii au fost cei care au pus bete in roate acestei societati pentru ca nu si-au primit drepul? Au facut totul impotriva CT si noi am avut de suferit! Jigodii penale! Nikitas tata, in Mangalia vii cu spaguta daca vrei sa-ti desfasori activitatea, asta e mesajul consilierilor de kkt din Mangalia. Doamne Dumnezeule in ce oras traim.
Comentariu prin Sami — vineri, 24 februarie 2012 @ 2:15 pm
Pt.116
Eu n-am spus să haiducească, ci să rezilieze contractul. Nu m-am gândit că mai trebuie să scriu şi “legal”.
Comentariu prin lucian visa — vineri, 24 februarie 2012 @ 6:38 pm
pt 158 cu primăria dată în judecată sunt perfect de acord, are şi ea o parte din vină, DAR CU nikitas VĂ ÎNCADRAŢI LA SINDROMUL STOCKHOLM
Comentariu prin LOCALNIC "FERICIT" — vineri, 24 februarie 2012 @ 11:26 pm
Pt localnicul ‘fericit’: vino cu un argument cat de cat plauzibil atunci cand faci afirmatii. Crede-ma ca stiu ce spun in ceea ce-l priveste pe Nikitas. Voi chiar va meritati soarta! Functioneaza perfect efectul de turma! Am o mare rugaminte pentru tine si toti ceilalti: NU MAI FACETI AFIRMATII GRATUITE!
Comentariu prin Sami — sâmbătă, 25 februarie 2012 @ 3:18 am
bai sami ,cand vezi ca mai plateste tiganu inca 10 miliarde pe anveloparile naspa facute de nikitas unde mai e sindromu la noi sau la tigan
Comentariu prin polistirenu — sâmbătă, 25 februarie 2012 @ 8:53 am
să vedem dacă sunt chiar afirmaţii gratuite:
CINE trebuia să furnizeze agentul termic şi nu l-a furnizat… nikitas , în condiţiile în care eu am fost la zi cu plăţile către asociaţie…;
CINE trebuia să facă stocuri de combustibil pentru minim 30 zile şi nu le- a făcut……. nikitas…;
CINE a majorat preţul de producţie de am ajuns pe locul 2 în ţară, în condiţiile în care centralele şi reţeaua le-a preluat cât de cât modernizate……….. SI nikitas…. ;
CINE nu a negociat preţurile cu adevăraţii beneficiari (asociaţiile/proprietarii) ai serviciilor prestate….. nikitas……;
CINE a primit cei mai mulţi bani (2011) de la primărie, din ultimii ani, pentru furnizarea agentului termic şi nu a reuşit să furnizeze totuşi agent termic… nikitas….;
CINE nu a reuşit să furnizeze agent termic în condiţiile în care a fost societatea cu cele mai puţine amânări la plata facturilor ….. nikitas….;
CINE s-a ocupat mai mult de dosare prin tribunale decât furnizarea agentului termic…. nikitas… ;
CINE a cheltuit şi cheltuie bani prin procese şi cu avocaţi, în loc să cumpere combustibil şi să funcţioneze…. nikitas….;
CINE este cel care (probabil ) a dat spăgi şi sponsorizări pentru a prelua afacerea şi pentru a câştiga suficient el şi câţiva apropiaţi astfel încât spăgile să nu însemne pierderi ci profit…. nikitas…;
CINE a desfiinţat câteva locuri de mungă pentru mangalioţi… nikitas…;
…………………….
DACĂ DUMNEAVOASTRĂ CREDEŢI CĂ LA MINE ESTE EFECTUL DE TURMĂ SAU / ŞI ACESTEA DE MAI SUS SUNT ACUZAŢII NEFONDATE , foarte bine este dreptul dumneavoastră…
Comentariu prin LOCALNIC "FERICIT" — sâmbătă, 25 februarie 2012 @ 10:32 am
Altă abordare
Cu domul Nikitas ca om, ca cetăţean, nu am nimic…. DAR ca om de afaceri care gestionează , conduce callatis therm NU POT SA-L IERT din moment ce m – a , ne-a ţinut o iarnă în frig, iar la preţ de producţie au nişte valori , costuri insuportabile … ce vină am avut eu, noi că primăria, consilierii, primarul s-au certat nu s-au înteles, au dorit campanie electorală pe frigul suportat de noi.. callatis therm trebuia să ne asigure căldura nu altcineva.
De ce a mai preluat societatea dacă nu era convins că o poate conduce în aşa fel încât noi să nu suferim de frig , să putem plăti.
Comentariu prin LOCALNIC "FERICIT" — sâmbătă, 25 februarie 2012 @ 11:12 am