Mangalia – Tribuna partidelor politice

sâmbătă, 17 martie 2012

Un nou sondaj

Filed under: Primar Mangalia, administraţia publică — lucian visa @ 4:18 pm

Întrucât a mai apărut un candidat, propun un nou sondaj.

About these ads

88 comentarii »

  1. Minca-PUNR, PP-DD…
    Pe Consiliul Local nimic? tot candidatul de primar va fi locomotiva?

    Comentariu prin si maine e o zi — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 5:31 pm

  2. Ne ai inebunit cu sondajele.

    Comentariu prin Boieru — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 5:55 pm

  3. super oferta….numai expirati! vrem un suflu nou!

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 6:16 pm

  4. batalia se va da intre tusac si iorgus.cine nu a inteles acest lucru inseamna ca nu intelege nimic.

    Comentariu prin Anonim — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 7:29 pm

  5. @4 Ei au grija de ”copiii” lor- se cumetresc…ai nostri sunt orfani ??

    Comentariu prin I S — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 7:37 pm

  6. @4 sau poate dumneavostra sunteti prea visator si cu ochii inchisi , ori locuitorii Mangaliei sunt orbi sau indiferenti de situatia din oras; Ceea ce nu cred datorita celor intamplate in mandatele celor 2 ! Haideti sa fim realisti si sa intelegem ca trebuie schimbata in totalitate si definitiv
    vechea garda altfel…..sa nu va mai plangeti , ca eu unul voi pleca cu siguranta din Mangalia !!!

    Comentariu prin next level — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 9:47 pm

  7. Bătălia se da, intradvar, între tusac si iorgus, dar nu la primărie, ci la pușcărie

    Comentariu prin Eu — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 10:00 pm

  8. @next level — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 9:47 pm

    Chestia asta ,,Haideti sa fim realisti si sa intelegem ca trebuie schimbata in totalitate si definitiv vechea garda altfel …”
    s-o traducem – vrem încă o experienţă :!:

    Votul negativ din 2008 ne-a adus un primar pesedist având în spate garnitura de consilieri USL, deci o majoritate. În cei patru ani de guvernare locală USL am fost cumva copleşit de bunăstare fără să-mi dau seama :?:

    Comentariu prin nosferatuu — sâmbătă, 17 martie 2012 @ 10:31 pm

  9. Cum se poate ca statiunile , incepand din saturn pana in olimp sa arate in halul in care arata cu nici doua luni inaintea sezonului estival? Este de neimaginat cum o gasca de talhari a pus mana pe toata avutia mangaliei.Vara , timp de doua -trei luni mai castigau si fraierii de mangalioti un ban ,fie cu ajutorul micilor lor afaceri ,fie muncind pe un salar mizer la unul si laaltul. Se pare ca-n acest sezon nu vom mai avea nici aceasta sursa de venit …Probabil ca si-n acest an turistii vor migra spre bulgaria, vama veche, 2 mai sau mamaia.Si atunci se pune intrebarea? In ce tara traim, daca in ultimii 12 ani jaful afost la el acasa, s-a distrus tot ceea ce se facuse inainte tot din banii si munca noastra,nimic nu mai apartine orasului ci anumitori gasti de interlopi? De ce stam si asistam neputinciosi in loc sa luam atitudine?Atuncicand iorgu a facut ce a facut cu Comorova a fost vinovat consiliul ,caci a fost cica decizia lui, dar acum cand mangalia este in stapanirea hotilor cine este vinovat? Eu zic ca si consiliul pt ca desi spun ca multe s-au facut fara aprobarea lor , nici unul nu a facut nimic.N-am auzit de proteste ferme, de sesizari pe la organele abilitate ci doar de mici caraieli ce se stingeau ca un foc de paie ,dupa care ,urma migrarea unora catre o parte sau alta pt a se lua o decizie convenabila.In cate sedinte din cele facute publice dupa teatrul jucat de minca, filimon sau altii in care s-au adus acuze grave zice-se si cu probe ,s-a auzit apoi de vreo descindere la primarie a unor organe abilitate ,care sa se termine si cu oaresce rezultate? Sa nu spuneti ca-n consiliu nu sunt si oameni care ,desi poate, nu-s mangalioti get-beget au zeci de ani de cand locuiesc aici si care ar fi fost normal si firesc sa faca ceva pt orasul lor.Dar, in aceeasi masura suntem vinovati si noi, cetatenii. Noi am ales fara sa judecam mai profund in 2004, noi am preferat sa stam sa bloguim in loc sa iesim in strada si sa ne manifetam dreptul la conditii normale de trai,noi suntem de vina ca in loc sa fim demni ne-am multumit cu putin , cu cate o pomana , un pachet, o floare, o chermeza de 8 martie, un festival de doi bani sau cu niste chioscuri unde bem ceai si cafea de sute de milioane pe luna si-l proslavim pe imparatul tusac,poate ruda cu regele Cioaba, mai stii?Deci,ce vom face in iunie?Daca nu ne trezim ,vom ajunge ca si dulcestiul sa ne ia fatza ,daca nu a facut-o deja.Asa ca, haideti sa gandim si sa incercam ca votul nostru sa aduca in fruntea urbei un primar bun gospodar ,consilieri asemenea ,iar noi sa-i sprijinim si sa-i ajutam cat putem .Sa cerem transparenta, noii echipe, iar daca gresesc sa nu ezitam in a ne cere drepturile.Asadar mult succes!!!

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 7:12 am

  10. nu ne mai intoxicati, mangaliotii vor sti sa aleaga ,este nevoie de un suflu nou impotriva lui tusac si iorgus ,mangalioti luati plasa cu C Radu.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 10:00 am

  11. Pt.2
    Nu te oblig eu să intri pe blog. Voi posta sondaje săptămânal, de câte ori apar candidaturi noi sau modificări. Pe măsura desfăşurării precampaniei electorale, opţiunile electoratului se mai schimbă, deci e normal să vă cer opiniile.

    Comentariu prin lucian visa — duminică, 18 martie 2012 @ 10:18 am

  12. cristi radu ar fi avut o sansa reala doar cu sprijinul usl.asa cum la mangalia nu exista usl , fiecare partid va avea propiul candidat.inca odata va repet si o fac cu mare dezamagire,batalia se va da intre tusac si iorgus.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 11:06 am

  13. Bătălia se va da între Iorguş şi Radu.

    Comentariu prin lucian visa — duminică, 18 martie 2012 @ 11:16 am

  14. Pt. 13: Da, batalia pentru locul 2 se va da intre Iorgus si Radu. Aici ai dreptate D-le. Visa. :D

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 11:38 am

  15. pt. pct.13 sondajul arata altceva…..poate dumneavoastra numarati galeti galbene si galeti portocalii, nu voturi!

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 12:01 pm

  16. @13 batalie,sau aranjament ?

    Comentariu prin I S — duminică, 18 martie 2012 @ 12:09 pm

  17. Pt 16 – Nici un aranjament. De fapt, totul e doar o inducere in eroare de moment.
    Acel “altcineva” din sondaje le creeaza dureri de cap cumplite. Iorgu si Tusac au inteles ca nu au nici o sansa si se vor retrage
    iar Iorgu il va sustine pe CR pt ca oricum este si omul lor. Ideea este de a pastra “sistemul” functional. Nu conteaza care dintre
    ei ajunge in fruntea urbei. Conteaza doar sistemul. Mai vorbim! Si nu este nici o gluma, din pacate. E o informatie, cum se spune “pe surse”.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 12:18 pm

  18. Cautati si pe la “infratirea cu alte orase” …
    http://www.replicaonline.ro/pe-lista-lui-boldea-deputatul-cu-dosar-pentru-inselaciune-si-falsuri-se-afla-si-un-mangaliot-56753/

    Comentariu prin nabuco — duminică, 18 martie 2012 @ 12:37 pm

  19. Tusac nu va candida, iar iorgus se va retrage. Radu va fi primar. Clar

    Comentariu prin Eu — duminică, 18 martie 2012 @ 2:10 pm

  20. pt pct 19. sau poate ……..”altcineva”…..:)

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 2:25 pm

  21. pt 19-Cred ca nu purtai ochelarii de vedere cand ai scris acest comentariu de ti se pare atat de clar ca radu va castiga, adica va fi primar…ori poate porti ochelari ”de cal”.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 4:14 pm

  22. Domnule Vişa,
    Întrucât temperaturile permit vă sugerez o plimbare la Neptun, mai exact un ocol al lacului(rilor) reabilitat/e, dar neapărat de mânuţă cu domnu’ Dan Moldo (am înţeles că soacra domniei sale a fost diriginte de şantier) . Plimbarea musai înainte să se usuce pe deplin cerneala pe contract cât şi virarea ultimilor bani în contul executantului :!: Dacă trotuarele dinspre mal treacă-meargă sunt cum sunt, cele dinspre mare în zeci de locuri s-au surpat, nu mai zic de valuri … şi dacă nu eşti atent, poţi avea surpriză neplăcuta ca sub greutatea corpului să te afunzi în trotuar, pentru că patul de nisip de sub dale s-a spălat în lac,… aşa de bine s-a realizat “etanşarea” . Îmi pare rău că nu am cules imagini! …cred că este printre singurele dăţi când am plecat la plimbare fără un aparat foto !

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 6:12 pm

  23. Vedeti imagini si pe postul tv on line si pe editia de sud sau cu propriidvs ochi, asta daca, vreti sa aveti ochi pt asa ceva. Eu zic ,ca cel mai bine ar fi sa mergeti, d-nule visa, cu soacra lui moldovan ,caci sigur va sti sa va dea explicatii plauzibile… caci este doar o experta in domeniu. Doamne, cum or putea dormi,manca si traii acesti oameni? Chiar nu mai exista frica de dumnezeu…desi duminica trecuta la Sf. Mina erau toti in par…

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 6:39 pm

  24. Vizualizati si parapetul podului unde rugina a aparut in mai multe locuri intrucat confectia metalica nu a fost grunduita, iar vopseaua este de foarte proasta calitate.
    Domnilor consilieri, treceti sub tacere si “ascundeti sub pres” constructia – cu certitudine o crasma – care se ridica in fata muzeului de arheologie, singurul lacas de cultura din acest oras?! De ce n-ati deschis carciuma in incinta muzeului, sa stim o treaba!
    Iorgus a avut meritul sa dea valoare acestui lacas si prin innobilarea fatadei cladirii; o gasca de slapari si mafioti analfabeti condusi de BULIBASA sfideaza istoria, orasul, cetatenii si prin concursul consilierilor!

    Comentariu prin Un cetatean — duminică, 18 martie 2012 @ 7:48 pm

  25. Consilieri nu dau autorizaţii de construcţie şi nici nu le pot anula pe cele emise.

    Comentariu prin lucian visa — duminică, 18 martie 2012 @ 7:52 pm

  26. Vine Radu din Iunie si face ordine in primărie. Numaratoarea inversă a început…….

    Comentariu prin Marin — duminică, 18 martie 2012 @ 8:13 pm

  27. pt 26 Asteapta tu sa faca radu ordine pana nu mai poti… ca, ai de asteptat nu gluma…
    pt 24- d-nule n-ai inteles ca CL este ”nevinovat”, ei sunt doar niste ”papusei” cu care tusi se joaca din cand in .Ei nu fac nimic . nu dau autorizatii ,nu dau terenuri, nu au afaceri…

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 8:25 pm

  28. Lucian,
    in urma cu un an ati “negociat” cu gasca lui tusac mai multe proiecte printre care si trecerea in domeniul public privat a unor terenuri, inclusiv cel din fata Muzeului Callatis ! V-ati suparat tare atunci cand v-am spus sa va fie rusine in plina sedinta pentru ca ati votat aceasta mizerie stiind cat de mult tineam sa nu fie mazilita fatada acestui Muzeu! M-ati parat sefilor de la judet si m-ati exclus din marele partid pentru atac calomnios la adresa colegilor …sa va fie rusine din nou! Ati platit prea scump pentru ce v-a oferit tusac!
    Acum raspundeti celor care va intreaba!
    Poate isi asuma Cristi Radu si magariile pe care le-ati facut, asa ca sa raspunda cineva dintre liberalii rataciti de ce ati colaborat cu impostorii si i-ati ajutat prin vot sa distruga orasul!
    dr. Viorel Oleniuc

    ps.
    Peste vreo 2 luni sa va faceti poze in fata carciumii care va acoperi fata Muzeului de Arheologie. Poza de campanie!
    Sau poate pe Rozelor, unde acelasi consilier psd isi mai construieste un magazin in cei cativa metri dintre doua blocuri…

    Comentariu prin dr. Viorel Oleniuc — duminică, 18 martie 2012 @ 8:38 pm

  29. Ps.
    Era la mintea cocosului ca prin trecerea acestor terenuri in domeniul public privat tusac le poate pradui prin ADPP fara sa va mai intrebe pe voi daca vreti sau nu si sa elibereze autorizatii de constructie in 2 zile si nu in 2 ani cat asteapta “prostimea” care nu cotizeaza la Serviciul Urbanism de care se ocupa comisia din care faceti parte! Acum degeaba va dati figuranti si ” nu stiti nimic” !
    acelasi “exclus”

    Comentariu prin dr. Viorel Oleniuc — duminică, 18 martie 2012 @ 8:45 pm

  30. Domnule oleniuc, pe de o parte va admir pentru critica dura la adresa magariilor lui tusac. Dar pe de alta parte, nu înțeleg cum de acceptati sa fiti iepurele lui iorgus in campania asta, stiind foarte bine, totodata, ca si nasu a furat, poate mai mult decât finu, in orașul asta

    Comentariu prin Gabi — duminică, 18 martie 2012 @ 9:32 pm

  31. Rezultatul sondajului, la fel ca cel anterior spune foarte clar că lumea nu mai vrea hienele politice care au sfîrtecat pământul Mangaliei şi au secat bugetul oraşului pe mai mulţi ani.
    A venit vremea să alegem oameni noi, integri atât în consiliu cît şi pe scaunul de primar.
    Magalia are destui oameni care au demonstrat că se poate face avere fără să furi din bugetul oraşului sau să-ţi însuşeşti prin inginerii financiare terenurile oraşului.
    Cât de curând “alt candidat” va avea numele viitorului primar, nume cunoscut dealtfel de toată lumea dar pe care ceilalţi candidaţi se feresc să-l pronunţe.

    Comentariu prin cetățean care vrea primar şi consilieri independenţi — duminică, 18 martie 2012 @ 9:34 pm

  32. pt31
    Corect!

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 9:38 pm

  33. maine cand vine primaria la munca sa vedeti voi cum sare tusac in fata lu iorgu si radu
    pt. dr. oleniuc : de ce nu candidati din partea unui partid gen FD sau PPDD sau altceva nu conteza doctrina partidului conteaza omul si ce doreste sa faca acel om

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 9:42 pm

  34. Domnu Munteanu, tu centrezi, tu dai cu capul…:::::)))))))

    Comentariu prin Lili — duminică, 18 martie 2012 @ 9:44 pm

  35. Dacă tot a devenit o modă chestiunea cu terenurile, zice-se că joi cu uşile închise s-ar mai fi dat ceva la unii. Mesajul telefonic primit astăzi vorbeşte de câte 2500 mp daţi lui Joan Negrea, Petcu, Ciobănel, Gosu şi alţii .
    Şi aci are dreptate domnul Vişa ,, consilierii nu pot acorda sau anula autorizaţii”, dar şi domnului Oleniuc punctează bine: ,,consilierii pot facilita şi au facilitat trecerea din public în privat a unor terenuri care meritau să rămână în domeniul public “…până la înstrăinare a mai fost un pas.
    Dăunăzi citeam o informaţie despre primăria din Viena care scoate bani grei pentru a creşte suprafaţa verde a oraşului…şi cine a trecut p-acolo n-are cum să nu fi văzut ce parcuri imense au vienezii. Da de! ..”ăia e nemţi” şi nu se pune ;)

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 9:47 pm

  36. @cetățean care vrea primar şi consilieri independenţi — duminică, 18 martie 2012 @ 9:34 pm

    Să nu ne îmbătăm cu apă rece fără să ne doară capul :!: Yo zic că “băieţii cu tastatura” care sunt mai aproape de acel “candidat surpriză” au fost şi sunt ceva mai dibaci în a “exprima” vot multiplu la toate pollurile inserate până amu decât al celorlalţi candidaţi şi punctează în disperare pentru a creea o “psihoză” falsă. Pentru cine vrea să priceapă, manevra nu ţine …şi până la urmă în realitate “cantitatea” celor indecişi este infim mai mică decât lasă unii să se înţeleagă. În poll, voturile valabil exprimate mai aproape de adevăr se fac în primele 6-8 ore de la insertarea pollului, după care încep restartările de routere , tokenurii şi alte alea..

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 10:02 pm

  37. Pai Nosferatule, daca poll-ul a fost postat ieri la 16:18 (vezi mai sus), dupa 6-8 ore adica pe la orele 22-24, daca il intrebam pe D-nul. Visa, o sa
    aflam cu maxima uimire ca “altcineva” era pe la 60% iar iogu al tau si cr-ul lui iorgu (adica tot al tau – o sa vezi mai incolo… :D) se zbateau pe la 15-16%.
    Dupa cum vad mai sus, actualmente si-au inversat :D “pozitiile” si se zbat pe la 17-19%, adica au mai crescut. Deci? Noi ce sa mai intelegem din asta?
    Sau e doar manipulare tip “Visa” ?

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 10:18 pm

  38. @Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 10:18 pm

    Poţi să vezi aici cum arăta poll-ul la 22.00

    http://bazel09.files.wordpress.com/2012/03/sondaj-1.jpg

    Vişa nu are cum să-l manevreze . Odată inserat … haleluia, decât să-l scoată ştergăndu-l.

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 10:25 pm

  39. pt 38 Ahaaaa! Deci “altcineva” avea aproape 60%, cr-ul 10% si iorgu 20%…. Asta inseamna ca “baietii cu tastatura” tin aproape de cr, nu de acel “candidat surpriza”, avand in vedere rezultatele actuale de dupa circa 30 de ore de la postarea poll-ului, nu? Sau am inteles eu gresit? Initial mi s-a parut ca vroiai sa spui altceva.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 10:35 pm

  40. Şi apropo…datoriile Mangaliei au scăzut sau au luat-o la sănătoasa :idea:
    Că pe astea le cunoaştem şi ne dă fiori reci pe şira spinării http://nosferatuu.files.wordpress.com/2012/03/lista-cu-datorii-ale-primc483riei-mangalia-cc483tre-furnizori.pdf
    Dacă noi avem fiori, cum s-o simţi cel care vrea să vină în scaunul de edil …asta da întrebătoare ;)

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 10:35 pm

  41. @Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 10:35 pm
    Man, afirmam ceva de genul ,,mai aproape de adevăr” , pen’că vezi tu, aşa-i şi-n fotbal,… la primul semnal de ţignal se dă adunarea…şi cum cei din spatele bravilor luptători cu tastatura vor să inducă în mentalul colectiv o idee, cum altfel ar putea avea sorţi de izbândă :!:
    Hai să ne aşezăm pe scaun şi să privim cu o logică minimală fenomenul ! …zic yo :razz:

    Comentariu prin nosferatuu — duminică, 18 martie 2012 @ 10:43 pm

  42. WTF Nosferatule! Io stau pe canapea ca e mai comod si ma uit la flyier-ul cr-ului si ma minunez si ma intreb: sa pun mana pe o hartie si un pix sa-i fuck o plangere penala, sau sa-l las in dilema lui existentiala? Sau mai bine sa ma revolt de primirea sms-urilor de la echipa lui iorgu? Ca ma freaca la cap periodic cu ce ilegalitati a mai comis neamul lui (adik tusac). Si pana la urma nu sant toti niste fsn-isti? Asa ca, de ce sa nu fiu io ca românu impartial si sa nu votez cand o fi cazul pe “Altcineva”? De ce? Da-mi un motiv macar.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 11:21 pm

  43. @41 prietene-apropos de tignale inainte de meci :dezvolta putin cum e cu mesajele alea telefonice…cine,cum,noi astia-tugulanii de rand de ce nu le primim?-Ce noi n-am avea nevoie de oarece manipulare? Stii ca si sepcutele rosii primesc…informatii pretioase ?

    Comentariu prin I S — duminică, 18 martie 2012 @ 11:22 pm

  44. Pt. 43: Prietene, lucrurile stau cam asa: din cand in cand, primesc niste sms-uri de la nr. 0748567330 (uneori ultimele 3 cifre pot sa fie diferite – dar mesajul de azi e de la nr. indicat anterior). Mesajul de astazi, inca il mai am in telefon si zice asa, citez: “Dupa ce in 2011 a dat la o licitatie trucata 60 de terenuri, joi cu usile inchise Tusac le-a dat cate 2500mp lui Negrea, Petcu, Gosu, Ciobanel si Piciu.”
    Am citat atata tot. Habar n-am cine-i Gosu, dar asa scrie, deci asa am scris si eu. Acuma, eu ma intreb: eu l-am pus pe Negrea in CL? sau Nasu? Eu l-am adus pe Tusac in Mangalia si in PSD, sau Nasu? Eu eram in PSD si am plecat in PDL ca sa ajung parlamentar si sa nu ma inhate DNA-ul, sau Nasu? Eu in schimb am inghetat in casa toata iarna. Asta in mod sigur. Nasu nu, finu nu, CL-ul nu, CR-ul nici atata. Si atunci? Ce pushca mea sa fac filozofie cand e mai simplu sa-i rad la vot de nu se vad si DA, sa votez pe AltCineva! Simplu.

    Comentariu prin Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 11:39 pm

  45. Iata ca se poate face si o analiza coerenta si echilibrata. Nu aici, ci in alta parte. Dar merita citita si ca atare o prezint in cele ce urmeaza, fara urma de partizanat.

    Titlul este: Cine ne cere votul pe 10 iunie 2012 ?

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:01 am

  46. Ne intrebam cine ne cere votul pe 10 iunie 2012, pentru ca nu sustinem niciunul dintre candidatii aparuti, in primul rand fiind candidati ai unor partide politice vinovate de dezastrul din Mangalia, chiar si asa-zisii independenti, au o sustinere a unui partid politic, concluzie trasa din comentariile fiecaruia. Daca revenim la vechea aluzie a operei ” O scrisoare pierduta” , ne intrebam ?! Eu cu cine votez ? Luam la rand lista celor care si-au anuntat pretentiile la scaunul de primar:

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:02 am

  47. I.
    De la PSD, actualul primar, Mihai Claudiu Tusac, si-a ratat orice sansa de credibilitate, lasand o dara impresionanta de esecuri. Inca de la instalarea in functie si-a scris numele pe toate gardurile, fiind catalogat pe drept narcisist. Si-a insusit toate lucrarile lasate mostenire de la administratia pe care a preluat-o in 2008. A inceput conflicte cu toate formatiunile politice. A venit cu o echipa de afaceristi de carton in primarie, care au reactionat violent in momentul in care erau descoperiti. Lista continua cu lucrari publice ce au secat bugetul si risipirea banilor pe tot ce nu avea nevoie Mangalia. Si-a atras o parte din pensionari pe care i-a umilit cu pachtele electorale si a profitat de pe urma saraciei lor. A inchis primaria dupa ce a scos pe cladire usa lui Iorgus Zanfir. Nu a dat dovada de minima transparenta in tot ce a facut. Spre deosebire de nasul Iorgus, a lasat totusi litoralul sa se dezvolte pe partea de servicii distractive / sporturi de vara, ceea ce lipsea din ce in ce mai mult in Mangalia. Speram sa-si gaseasca in suflet un pic de onoare si mandrie, sa termine mandatul cu capul sus si sa ne lase cu campania electorala pe banii contribuabililor.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:03 am

  48. II.
    De la PDL, isi doreste revenirea Iorgus Zanfir, fostul primar ce a ocupat scaunul 12 ani. In primul mandat de 4 ani parea salvatorul, dupa ce vopsise 3 borduri si plantase 2 panselute. Nu am reusit sa ne dezmeticim si ne-am trezit in cel mai mare tun finaciar, in principal in domeniul imobiliar. Astfel s-a vandut orice palma de pamant in Mangalia, din pacate nu celor care aveau nevoie de un loc de casa sa traiasca doar, ci rechinilor imobiliari si a unor interlopi care au prosperat peste noapte. A urmat masacrul de la Comorova, ramanand in istorie ca prima padure de vile. In cei 12 ani sudul litoralului s-a stins, Perla Litoralului a devenit haznaua litoralului romanesc. Reintoarcerea domnului deputat nu o vedem benefica nici macar din razbunare contra celor ce au ocupat in ultimii 4 ani primaria, dat fiind ca in mare parte la contracte publice gasim tot vechii clienti cu noi interpusi.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:04 am

  49. III.
    Partidul Liberal nu a avut rabdare si a scapat secretul cu independentul Cristian Radu, fostul sef de la Garda Financiara Constanta suspendat pentru o perioada doar de 6 luni, lasand portita de intoarcere si prin concluzie stie ca nu are sanse reale. Mai mult, declaratia dansului este naucitoare, afirmand ca este independent dar asteapta sustinerea unui partid in care-si regaseste ideologia si nu ezita sa declare ca nu exclude alipirea la un partid. In rest lasam comerciantii sa-i faca o caracterizare avand in vedere ca nu pot reproduce impresiile puternice a tuturor ce au o societate comerciala si se vor alfa pe baricada CONTRA Radu Cristian.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:05 am

  50. IV.
    Minca Ion ne aduce oferta UNPR, partidul satelit al PDL si va pune tunurile pe Tusac sau PSD in incercarea de a primi o oferta buna dupa alegeri. Sansele sale raman neschimbate din anul 2000, locul 3 sau 4 mai mereu.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:06 am

  51. V.
    Un alt candidat, este cel care ne anunta ca ne salveaza prin fundatia umanitara ce o conduce dar nu are nici macar un istoric al fundatiei pentru a ne impresiona cu ceva. Am cautat macar sa vedem partenerii sau sustinatorii, sponsorii, unde gasim surpriza: propriul club si Primaria Mangalia. Pe afisele de prin oras unde tot ii vedem evenimentele de o luna, regasim si alti sponsori PSD care tot sustin activitatile fundatiei. Concluziile se trag usor al cui candidat va fi Doru Munteanu care are o problema cu propriul nume sau se rusineaza prezentandu-se Doru Munteanu chiar daca in buletin se pare ca este trecut Teodor Munteanu. Daca inca de la prezentare intinde mana si nu-si prezinta numele real, cum ii mai acordam increderea ? In rest, il vedem ca pe un candidat tanar care doreste ceva, prezinta ceva in fuga pe ultima suta de metri, poate doar un bun manager al clubului din Vama Veche pe care il patroneaza, dar nu e de ajuns pentru ce doreste Mangalia.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:07 am

  52. VI. – Altii
    Doctorul Niculescu este un alt pretins independent, dar cu sef de campanie in persoana domnului Boroiu un vechi PDL-ist, realizand de aici ca va face doar o incercare de a rupe din voturile celorlalte partide si nimic mai mult, in favoarea lui Iorgus Zanfir. Nu spunem prea multe pentru ca de doctori numai de bine atunci cand raman la cabinet si nu in politica.

    Vasile Olan va incerca sa salveze imaginea distrusa a Partidului Conservator, dar nimic mai mult, va candida pentru a rupe din electoratul PDL. Sansele nu vor fi nici macar de ordinul procentelor cu 2 cifre.

    La PRM si-a anunta candidatura jurnalistul din Constanta Adrian Carlescu, un inversunat luptator impotriva regimului Tusac. Sansele sale vor fi egale cu cele ale lui Vasile Olan sau chiar mai mici.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:08 am

  53. Intrebari:

    – Cine sint cei de mai sus si ce au facut sa merite privilegiul de a gandi sa fie viitorul Primar al Municipiului Mangalia ?

    – Este vreunul din cei enumerati mai sus acel “Altcineva” asteptat si indicat in sondaje? Parerea mea: Nu.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 12:13 am

  54. Pt.28, Viorel Oleniuc
    Trecerea din domeniu public în privat e una şi nu are în spate nicio persoană. Înstrăinarea terenului e cu totul altceva şi nu s-a făcut în CL.
    Eu mă mir că tu, medic care a lucrat în spital, care ai înstrăinat cu bună ştiinţă şi ridicare de mână, mii de metrii în curtea spitalului, mai ai tupeul să ne critici pe noi. A fost cea mai mârşavă hotărâre a CL de după revoluţie. Marile măgării, tu le-ai făcut domnule fost preşedinte al comisiei de urbanism din acea vreme !

    Comentariu prin lucian visa — luni, 19 martie 2012 @ 7:46 am

  55. nosferatuleee… ai ramas fara replica???

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 9:38 am

  56. pt.54
    Ati intrat in campanie! Incepeti cu amintirile de acum 10 ani in loc sa raspundeti ce faceti acum,ce ati facut in aceasta iarna si in general in ultimul mandat care inca continua!
    Nu trebuie sa-mi explici cum se face trecerea in domeniu privat ; stie si Georgel ca nu se face pe persoana sau societate! Explica cum s-au trecut apoi aceste terenuri colegilor tai de ” colaborare” ! Nu am afirmat ca “instrainarea” s-a facut prin H.C.L. ci ca ati facut posibil acest lucru cu buna stiinta ( “prin negociere”!) . Daca nu le treceati in domeniul privat (si ati votat de 100 de ori mai multi metri patrati decat am facut eu acum 10 ani!) nu construiau acum prietenii in fata Muzeului! Nici terenurile din curtea Spitalului nu s-au dat nominal ci 18 consilieri (din 19 !) au votat scoaterea lor la licitatie; si nu toata suprafata cum insinuezi!
    Cat priveste care sunt cele mai mari magarii,mai sunt 2 luni si vei afla prin votul cetatenilor!

    dr. Viorel Oleniuc

    Stiu bine ce am gresit in cei 2 ani de consilier (2004-2006) si mi-am explicat votul de atunci din Consiliu. Am incercat sa invat din greseli si sper ca modul in care am sustinut si am votat proiectele in ultimul mandat au demonstrat acest lucru! Problema este ca voi perseverati in greseli din interes !
    Ce ati facut in acesti 4 ani nu poate fi comparat cu nici un alt dezastru!

    Comentariu prin dr. Viorel Oleniuc — luni, 19 martie 2012 @ 10:33 am

  57. “Trecerea din domeniul public in privat e una si nu are in spate nici o persoana”, ce vrei sa ne spui cu asta, sa inteleg ca doresti sa ne iei in continuare de dobitoci? Dar oare nu era clar, de ce se facea trecerea asta ? Ca doar pentru voi, consilierii lui peste prajit, se facea, sau bietii de voi, nici usturoi n-ati mancat, nici gura nu va miroase! Spui ca instrainarea terenului nu este treaba voasta! Asta asa este, dar treaba voastra este sa va interesati si sa vedeti ce se intampla mai departe, aveti oricand dreptul sa va duceti sa cereti acte la functionari, sa le verificati, sa va edificati, sigur, daca ati fi ceea ce vreti sa pareti. Dar de unde, stim foarte bine cu cine avem de-a face! Ati mizat pe naivitatea locuitorilor, ca sa nu spun mai pe direct, pe prostia lor, ati facut tot posibilul sa scapati de toti care va stateau in cale, tocmai pentru a ajunge aici, a fi liberi sa praduiti tot, nestingheriti. Visa a vis de curtea spitalului sustii ca “a fost cea mai mârşavă hotărâre a CL de după revoluţie”, de ce s-a ajuns aici? Nu tot din cauza ca erau unii consilieri si alte persoane care aveau terenuri de revendicat in anumite zone din oras, si emiteau pretentii ca -si doresc numai in anumite parti ale orasului si etc etc, li s-a fortat mana, ca de obicei. La fel terenul din zona 0 a Neptunului. Se putea da teren si in alta parte, si daca chiar tineam la aspectul statiunii, tineam cont de acest lucru, astfel incat sa ramana centrul Neptunului cum era o data, liber, sa poti sa respiri, sa te plimbi in voie, chiar erau destule carciumi in buricul targului, n-ar mai fi fost nevoie de altele, asa cum sunt acum unlele peste altele. Asa ca mai usor cu acuzele! Apropo, Dr. Oleniuc nu si-a insusit nimic! Si ca o constatare a turistilor si a celor mai multi dintre cetateni, orasul Mangalia arata ca o cocina, puturoasa, infecta si in ultimul grad de degradare, cam asta este marea performanta a consilierilor si a asa zisului primar in acesti 4 ani. Aceasta a fost cea mai “MARSAVA” conducere a orasului, de dupa revolutie!
    Si pt,pct. 55
    Cred ca ti-am raspuns eu in locul lui nosferatu.

    Comentariu prin Anonim — luni, 19 martie 2012 @ 10:47 am

  58. Domnul Munteanu are in spate oameni ai PDL, mergând pana la Elena Udrea. El s-ar putea sa fie iepurele lui iorgus, sau chiar candidatul PDL, in condițiile in care dl deputat (care a votat sa ni se taie pensiile si salariile) nu va mai candida la primărie, stiind ca va pierde

    Comentariu prin Ani — luni, 19 martie 2012 @ 11:00 am

  59. Draguta Ani, nu mai da cu presupusul, ca gresesti! Poate iti doresti tu, sa piarda deputatul, asta fiind altceva, nicidecum o certitudine.

    Comentariu prin tot eu — luni, 19 martie 2012 @ 12:03 pm

  60. petru domnul Visa pentru oricine din primaria corupta pentru un cunoscator
    cum a reusit tusac sa le dea teren 2500mp lui Negrea, Petcu, Gosu, Ciobanel si Piciu fara sa treaca prin comisia de urbanism?
    as vrea sa stiu si unde si cu cat ?
    noi ca cetateni avem dreptu la informatiile acestea ?

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 6:53 pm

  61. domnule visa ,pot sa va raspund eu in locul domnului Oleniuc !

    nu trece nimic prin consiliu , e suficient sa semneze presedintele de sedinta si totul devine legal !

    Comentariu prin gdl — luni, 19 martie 2012 @ 7:49 pm

  62. @ I S — duminică, 18 martie 2012 @ 11:22 pm

    Mesaje telefonice primesc cei ale căror numere de telefon orange sunt cunoscute atât de echipa tusacului cât şi de cei de la pedele. Dacă domnia ta funcţionezi cu Vodafone nu te aştepta să primeşti sms-uri …eşti scump pentru această operaţiune ;)

    Comentariu prin nosferatuu — luni, 19 martie 2012 @ 8:03 pm

  63. @Anonim — duminică, 18 martie 2012 @ 11:21 pm

    Ba da domnule ! Poţi vota şi pe “altcineva” …dar am temeri că nu va exista acel “altcineva” …chiar împins de la spate :idea:
    Şi dacă la secţiunea altcineva se găsesc vre-o …şpecandidaturi :?:
    Dă aia am spus de mai multe ori că ne grăbim ! Staţi să vedem care pe care şi atunci putem discuta pro şi contra până ne crapă ficaţii ;)
    Uite ! Mâine poimâine află Tuşhi la trebunal dacă mai este sau nu valabil ! …stai să vezi ce-i bese mintea :cool:

    Comentariu prin nosferatuu — luni, 19 martie 2012 @ 8:12 pm

  64. Competenţă profesională

    Filed under: Uncategorized — lucian visa @ 12:20 pm , marti 20 mai 2008

    Noile simboluri ale muncii sunt îngheţata şi porumbelul :
    – “Cine nu linge, zboară !”

    Comentariu prin gdl — luni, 19 martie 2012 @ 8:43 pm

  65. pentru georgescu dan “gdl” ati fost in frunte si nu ati facut nimik macar acum opriti hotia asta din primarie 2500 de mp au fost dati catre niste golani imputiti care il apara pe visa si pe sorin sa nu ii ia lumea la bataie, garda de fier a mangaliei

    intrebarea mea e catare nosferatu “ciurex”, gdl, lucian visa, dr oleniuc cum au putu sa ia 2500 mp fara sa treaca prin comisia de urbanism, fara sa treaca prin consiliul local fara o amarata de cerere

    si sa arunc si eu cu ceva pe piata cine e IANCU ALINA MIRELA “SC NOVA TRADING SRL” ? ghici ghicitoarea mea

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 8:43 pm

  66. 104 000 mp de teren !!!!!!!!!!!!!!!

    Comentariu prin gdl — luni, 19 martie 2012 @ 8:45 pm

  67. cine?

    Comentariu prin multi, dar... — luni, 19 martie 2012 @ 8:45 pm

  68. pentru gdl ce vrea sa insemne asta 104 000 mp ?
    asta e raspunsul la intrebarea mea atata au furat ?

    oricum astept raspuns la intrebare cum au reusit sa ia teren?

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 8:48 pm

  69. pai tusacila se tot plimba zilele astea pe la bucuresti, probabil care spagi pe la noul guvern incoruptibil. ca doar asa e in fotbal, ca-n politica.zau ca as face donatii catre prefectura ptr ceva spagi la buzau si guvern, ca prea ne cumpara tusac pe banii nostri. iar cu minunatii candidati, vai de capul nostru, stai, te uiti la lista si te crucesti, iar imi vine sa plec spre bulgari. ce dreaq cauta astia aici, oameni normali nu mai exista? toti sunt nuli, astia or sa ne trimita pe toti la bulgari. care mai de care mai incompetent sau mai hot sau mai pilos. sau mai al cuiva. vai de capul nostru, nu mai avem ncii o sansa!

    Comentariu prin m.b. — luni, 19 martie 2012 @ 8:56 pm

  70. Bai Visa, daca vrei sa bagi o stire, fa-o bai cu simt de raspundere, nu porcariile de la postarea de azi [da, aia cu un singur comentariu].

    Uite, fa click pe link-ul asta: http://www.replicaonline.ro/tusac-a-oprit-distributia-de-flyere-cu-radu-candidat-la-primaria-mangalia-56959/

    Si zi si tu daca “aliatul” tau drag din usl [tusac bai - ca sa nu-ti fortezi neuronul] a facut bine sau nu?

    Doamne fereste, eu oricum o sa votez cu “Altcineva”, nu cu cr-ul tau de doi bani. Dar sa stie lumea ca legea trebuie respectata, bai impostorilor!

    Si stii ce ma scarbeste cel mai mult? Faptul ca santeti atat de indoctrinati si hulpavi incat discutati cu nonsalanta despre hotiile si incalcarile flagrante
    ale tuturor legilor ca si cum ar fi ceva normal!!! Sa nu vii iar cu “da-mi si mie un exemplu” ca-ti spun din start ca esti o rapandula bidimensionala!
    Viata inseamna mai mult decat sa mananci sa bei si sa dormi si ce-oi mai face tu si clica ta!

    Comentariu prin scarbit de clica de golani politici din mangalia — luni, 19 martie 2012 @ 9:15 pm

  71. prin licitatii ” aranjate “la adpp !

    vom rezilia aceste contracte dupa 10 iunie !

    Comentariu prin gdl — luni, 19 martie 2012 @ 9:31 pm

  72. licitatiile nu trebuiau urcate pe SEAP?
    nu pot fi contestate de pe acum la CNSC?

    de ce dupa 10 daca vine Iorgu sau Radu atunci ce faceti?
    acum trebuie acum nu mai tarziu

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 9:58 pm

  73. nu vine nici radu nici iorgu !

    Comentariu prin gdl — luni, 19 martie 2012 @ 10:01 pm

  74. @scarbit de clica de golani politici din mangalia — luni, 19 martie 2012 @ 9:15 pm

    Începusem să scriu ceva despre subiectul discuţiei dintre domnul Vişa şi domnul Oleniuc (trecerea din public în privat) dar m-am oprit. De ce :!: Pentru că oricât aş vrea să conving auditoriul, n-am sorţi de izbăndă . Avem noi un fel aparte de a vedea lucrurile…fără să vedem circumstanţele în care au fost ticluite acele legi, luate acele hotărări de consiliu, dorinţa sau neputinţa legiuitorului de la acea vreme, de ce nu interesul unor membri din legislativ de a crea haos în rândul populimii! … de “interese naţionale” dictate în zonă …

    Să ne aducem aminte: până în 2008 zona de sud nu avea reprezentare în legislativ şi conta mai puţin…aflam după ce se săvârşeau lucrurile :!: Pentru că vedeţi voi…în 1998 când a apărut legea 213 avea un anumit titlu şi un conţinut consistent, iar astăzi, inclusiv titlul legii este schimbat. Doctrinarii îi spuneau legea domenială. Dacă la momentul facerii era denumit ” legea privind proprietatea publică şi regimul juridic al acesteia” , amu vorbim doar de “legea proprietăţii publice” .

    O sumă de de articole şi alineate au fost abrogate !…inclusiv celebrul articol 11 care avea acest conţinut :
    Art. 11. – (1) Bunurile din domeniul public sunt inalienabile, insesizabile şi imprescriptibile, după cum urmează:
    a) nu pot fi înstrăinate; ele pot fi date numai în administrare, concesionate sau închiriate, în condiţiile legii;
    b) nu pot fi supuse executării silite şi asupra lor nu se pot constitui garanţii reale;
    c) nu pot fi dobândite de către alte persoane prin uzucapiune sau prin efectul posesiei de bună-credinţă asupra bunurilor mobile.
    (2) Actele juridice încheiate cu încălcarea prevederilor alin. (1) privind regimul juridic al bunurilor din domeniul public sunt lovite de nulitate absolută.

    Abrogat a fost şi articolul 10 care avea următorul conţinut : (1) Dreptul de proprietate publică încetează, dacă bunul a pierit ori a fost trecut în domeniul privat , dar şi art 13…s.a.m.d.

    dar a rămas în picioare deja celebrul art 10 cu alin.(2)

    Art. 10. -(2) Trecerea din domeniul public în domeniul privat se face, după caz, prin hotărâre a Guvernului, a consiliului judeţean, respectiv a Consiliului General al Municipiului Bucureşti sau a consiliului local, dacă prin Constituţie sau prin lege nu se dispune altfel.

    În 2007 la legea 18 a fondului funciar se încerarcă o reparare şi se vine cu o completare la art. 5 pentru ca măcar aceste terenuri să nu îşi schimbe proprietarul :!:
    (3) Terenurile pe care sunt amplasate reţele stradale şi parcuri publice, terenurile pentru rezervaţii naturale şi parcuri naţionale, monumentele, ansamblurile şi siturile arheologice şi istorice, monumentele naturii nu pot fi dezafectate din domeniul public decât în cazuri de excepţie pentru lucrări de interes naţional. /Legea 47/2007 – pentru completarea art. 5 din Legea fondului funciar nr. 18/1991 din 13 martie 2007, Monitorul Oficial 194/2007;

    Şi atunci vin şi vă întreb: nu consideraţi că toţi am fost părtaşi şi la fel de vinovaţi că s-a trecut din domeniu public în privat o sumă de bunuri imobile care nu justificau schimbarea proprietarului. Nu noi i-am ales pe domnii consilieri :?: . Nu noi l-am ales pe primar, promotorul şi iniţiatorul actelor normative la nivel local !:?: Cine ne-a oprit să nu atacăm în contencios hotărârile de consiliu care justificau necesitatea trecerii dintr-un domeniu în altul ! …pentru că legea 231 la art 8 spune foarte clar :

    Art. 8. -(2) Hotărârea de trecere a bunurilor poate fi atacată, în condiţiile legii, la instanţa de contencios administrativ competentă în a cărei rază teritorială se află bunul.
    Art. 10. – (3) Hotărârea de trecere a bunului în domeniul privat poate fi atacată în condiţiile art. 8 alin. (2).

    Comentariu prin nosferatuu — luni, 19 martie 2012 @ 10:04 pm

  75. peste 4 ani te astept la primar nosferatu dar sa nu mai ti cu iorgus

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 10:25 pm

  76. peste 4 ani te astept ca primar nosferatu

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 10:26 pm

  77. pentru gdl coriolanus_umbrela@yahoo.com

    Comentariu prin Gabi — luni, 19 martie 2012 @ 11:01 pm

  78. ptr. 74:
    Vă vrem candidat la postul de consilier independent, numai independent. Până acum politicul local de orice culoare ne-a adus lucruri pe care nu le mai vrea nimeni cinstit şi sănătos la cap.

    Comentariu prin cetățean care vrea primar şi consilieri independenţi — marți, 20 martie 2012 @ 11:32 am

  79. “Cristian Radu – independent “-exact cum este si Visa om cinstit.

    Comentariu prin Discovery — marți, 20 martie 2012 @ 5:16 pm

  80. d-le gdl, pe ce va bazati cand faceti afirmatii ca ala nu si ala nu? si care “voi” veti anula hotararile (semnate in alb, de altfel? dupa 10 iunie? luminati-ne si pe noi.
    si da, pe nosferatu il votez si eu ca si consilier independent. asta macar se zbate sa inteleaga legea!

    Comentariu prin m.b. — marți, 20 martie 2012 @ 6:16 pm

  81. Cristi Radu va fi primar. Restul e tacere!!!!

    Comentariu prin Anonim — marți, 20 martie 2012 @ 6:35 pm

  82. Pt.81
    Asta pentru ca iti doresti tu, dar nu intotdeauna dorintele se si implinesc, nu stiai? O sa aflii!

    Comentariu prin alt anonim — marți, 20 martie 2012 @ 7:33 pm

  83. p t 81 tacerea o sa se astearna in tabara PNL, dupa ce ” independentul” radu , marea speranta a orasului, (in viziunea PNL)un fel de ”cillit bang” ce chipurile ar fi ”curatat”. orasul va pierde alegerile la scor…

    Comentariu prin Anonim — marți, 20 martie 2012 @ 8:02 pm

  84. Ma bucur ca am mai crescut in sondaj.

    Comentariu prin Alt Candidat — marți, 20 martie 2012 @ 10:27 pm

  85. care era bancul cu vulpea si strugurii? :))

    Comentariu prin pt. 82 si 83 — miercuri, 21 martie 2012 @ 1:09 am

  86. La alegeri se vor prezenta mai puţin de 50% dintre alegători, pentru că cei absenţi vor aştepta „un alt candidat”. Şi aşa e posibil, în tradiţia locului, ca mangalioţii să se trezească în turul al doilea cu unica opţiune de a alege „răul cel mai mic”, venit din judeţele prietene şi vecine Galaţi, Brăila… Dar cum nu va fi nimic nou, vor accepta fără să crâcnească cea mai scumpă gigacalorie, abuzuri în administraţie. Apropo de abuzuri, Slăvescu avea acceptul pentru a pune nişte umbreluţe în faţa cârciumii; el a înţeles că trebuie să ancoreze umbreluţele cu fier beton şi să le apere de vânt cu vreo ţigăneală de cort înjghebat; toate acestea, spre marea bucurie a lui Oleniuc, care stătea ascuns după copac şi făcea fotografii, pe care să le treacă la capitolul „ţi-am spus eu”, în campanie (a uitat să dea o raită şi prin curtea spitalului). Domnul Slăvescu, ai primit de la consilieri posibilitatea de a mai pune 2-3 umbreluţe (aici nu văd nimic absurd). Ai primit apoi de la Tusac autorizaţie să treci peste umbreluţe şi să îţi faci cocioabă. De ce îl mai înjuri pe Tusac?

    Comentariu prin monarhis II — miercuri, 21 martie 2012 @ 7:11 am

  87. CARLESCU S-A VOTAT SINGUR. HA HA HA, DUTE LA BALACEANCA MUCEA.

    Comentariu prin suciu — miercuri, 21 martie 2012 @ 10:21 am

  88. Buna ziua.Daca tot faceti sondaje de ce nu afisati toti candidatii?

    Comentariu prin Un alegator — luni, 28 mai 2012 @ 9:11 am


Feed RSS pentru acest post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

The Silver is the New Black Theme. Create a free website or blog at WordPress.com.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: